Píše:
Nevim jestli bych chtel koukat na serial, kde hlavni hrdina umrel v patem dilu na nejakeho mooka, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v osmnactym dile protoze mel smulu, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v sedmadvacatym dile protoze "udelal chybu a bylo ho potreba potrestat".
Já to hraju už dva nebo tři roky a ještě jsem zbytečnou smrt na smůlu nezažil. Umírá se téměř výhradně na 1) prvnim lvlu 2) v epických momentech, co za to stojí
První lvl je doba, kdy postavy umírají jedna za druhou a ty hledáš, která ti sedí. Postavy na vyšších lvlech už mají tolik zkušeností, hit pointů, magických předmětů a dalších nárazníků, že smrt je optional.*
Po té době hraní našeho odnd mám v ostatních hrách větší strach, protože namísto taktiky, resource managementu a roleplaye, závisí život postavy na kostkách (I'm looking at you Dungeon World).
Mimochodem, kdyby rpg byly serial, tak by měli 5 hlavních postav. A tam už se občasné střídání snese (GoT, Buffy, Stargate...)
*to se ani nesnažim trollovat. Nedovedu si představit, co bych na Elfova Varamira musel poslat, aby to nepřežil.