Začátek Konce píše:
Jerson: a neni to tim, ze tvuj zpusob je "velky jerson rozhodne jeslti ses dost dobrej, bidny cerve" kterej se nelibi z toho duvodu, ze 1) pro dokonaleho jersona neni nikdo nikdo dost dobrej 2) to uz by se mohly vsechny pravidla nahradit "jerson rozhodne"?
Sosáčku, až si se mnou někdy zahraješ, nebo až alespoň uvidíš jak hraju, komentuj mojí hru. Zrovna dneska na tyhle kecy nemám náladu.
Faire píše:
Ty různé míry úspěchu se mi líbí, jak řekl Lotrando, dá se to odlovit třeba po stupních (uspěl o 5+, 10+...), je to podobné systému SR4 (počítání úspěchů). Jak to máš řešeno Ty?
Jde o to, že popis se dá spojit s hodem kostkou a zkombinovat i se schopností hráče.
Dejme tomu, že hráč chce zjistit tři věci, třeba počet stráží, čas střídání a zda mají k dispozici psy. Hodí si a pokud dosáhne tří stupňů úspěchů, GM mu v odehraném rozhovoru s jedním strážným všechny tři informace řekne. NEbo to není třeba odehrávat, pokud hráči nechtějí, to už je jedno.
Jde to i opačně - hráč si hodí třeba šest úspěchů a tak se může dozvědět až šest informací. Pokud je to chytrý hráč, tak položí vhodné otázky, které mu pomůžou. Pokud je to hráč, který až tak uvažovat neumí, holt má šest otázek, ale nejspíše nebude vědět na co se zeptat nebo se zeptá na blbosti, ale pak mu můžou třeba poradit ostatní.
Ve své hře ještě omezuju otázky, a typ "Ano/Ne". Odpovídám tedy mnohem podrobněji, ale nemám rád když si hráč hodí patnáct úspěchů a jeho "otázka" zní "Ať mi řkene všechno co o tom ví." Na druhou stranu schopným hráčům hrajícím jednodušší nebo méně schopné postavy občas stačí jediná otázka.