Aegnor
ja jsem to opravdu nesmazal, nemam důvod. Nechce se mi to psát opravdu celé, takže ve zkratce:
1- proč by se v tom systému nemohli hrát dlouhé kampaně?
2- pýcha se použije ve specifickém případě a domnívám se, že hlavně ve chvíli, kdy chceš navýšit své úspěchy. Navíc kostka k12 dává jeden úspěch při 6-7, dva úspěchy 8-9 a tři 10-12, ke tvrdí ze máš velkou šanci přijít o pýchu, ale zároveň tvrdil, že s k6 zásobou
dojdeš až za polární kruh. To je dost zvláštní argumentace.
3- Vlekni, skřeti, reagoval jsem zejména na to, ze by měli problém ve tmě. Navíc mlha není presne specifikována, tedy vysvětleni je zejména na GM. Myslím si, že to je záměr, aby se tím dal prostor přizpůsobení
Závěrem jsem napsal, ze mé to pak přestalo bavit psát.
P.S.: obhajitelné to rozhodně bylo, pravidla jsem četl .)