Bouchi: bohužel ne (a pokud ano, tak nevím jak se k nim proklikat - popravdě gAnalytics UI mě deptá pokaždý když tam vlezu, sem rád, že tam vůbec dohledám základní údaje - navíc jsme na free versi pokud se nepletu, takže ani nevím, jestli tam ty starší údaje někde jsou k dispozici)
...každopádně ano, 3. (pátek) tam skutečně je spike a pak tam je druhej 6. (pondělí), i s tou oscilací mezi to dělá nějakých 15-20 pageviews navíc.
Nicméně vidím tam ještě pár dnů nazpátek a 2. tam je 1 pageview a 30 a 31 tam je po dvou, takže minimálně ta moje recenze je živá i bez supportu. Potom co se tam ten spike zase ustálil to dál osciluje mezi... řekněme jednim a třema pageviews, jsou tam ještě dva spiky s pěti a šesti a jedna hluchá prodleva s třema dnama na nule.
Ty spiky kolem toho 3. ale zase dost možná snížily průměrnou dobu na stránce (lidi mrkli, zjistili "aha, to sem už čet/viděl" a zase odešli)
Na druhou stranu nevidím prosincová (předvánoční) data - jestli to někdo chtěl koupit jako dárek a goolil to, mohly by tam bejt i docela vysoký nárazy. A jak jsem psal - dnešní aktivita na tom článku bude už dost pasé, svou zlatou éru už má dávno pryč - z předchozích zkušeností tipuju, že návštěvnost jen první měsíc až tři měsíce šla minimálně do mnoha stovek (popravdě spíš do tisíců, protože ve stovkách jsem měl články, které jsou dneska už takřka bez návštěvnosti)
Me-dea: Ilgir je z těch, co moc nepřekrucují, maximálně tak používá hyperboly když chce být jízlivý (a známe se osobně sice ne nějak zázračně dobře, ale relativně dlouho a nepravidelně se vídáme sem tam i na pivko, takže z toho co píšu dokáže sem tam vyčíst i to co jsem tím chtěl říct / myslel i pokud to nevyjádřim úplně jasně - popř. sem tam dokáže v tom co píšu přečíst i nějaké ty skryté významy, které jsem nenapsal úmyslně, ale neuhlídal jsem se natolik aby se to nějak neprojevilo v tom jak jsem to napsal)
V tomto případě má pravdu - že jsme významná komunita a není dobrý marketingový tah se tu v rámci svého produktu prezentovat debilně je přesně to, co jsem chtěl říct, s tím podstatným dodatkem, že slovo "důležitá" je relativní a zase Kostce nepřikládám nějakou úplně rozhodující váhu - každopádně JSME jedna ze dvou největších (a fakticky i jediných) otevřených RPG komunit u nás a MÁME nezanedbatelnou čtenost a CHODÍ sem mnozí opinion makeři, ať už ti, co sem píší, nebo ti, co to tu jen čtou.
Ilgir: u-hm... takže podle Tebe recenze nemá dopad mimo pravidelné návštěvníky webu kde je zveřejněna?
Myslíš, že není nalezena googlem, že se o ní lidé nedozvědí jinde, že není nalinkována, že ti, kteří si ji přečtou, o tom nikomu neřeknou?
Myslíš, že vystupování autorů v jednom ze dvou míst, kde se schází opinion makeři nemá dopad na profil produktu?
interesting. Protože, víš, všichni lidé které znám co dělají webový marketing se na základě zkušeností svých i jiných úzkostlivě drží předpokladu, že to je všechno právě naopak. A že znám i profesionály, poloprofesionály a potkal jsem i pár přednášek od high-profíků (na škole a youtube)...