ilgir píše:
Tahle diskuze se docela hodí, vzhledem k tomu, že zrovna píšu rozbor DrD+ do Drakkaru. Jen byste se tu mohli přestat dohadovat o jednotlivých mechanikách, o kterých všichni víme, že jsou úplně debilní, a zkusit to vzít trošku víc vcelku, co říkáte? Uvedu vás do zdrojů :-P
Podporovat Drakkar? :) Děkuju pěkně, ale myslím že rozbor jednotlivých mechanik mi přijde dost zajímavý, abych od něj odcházel kvůli periodiku pochybné kvality...
Gurney píše:
To asi ne, ale můžem zavést návštěvní dny pro Drakkar, plné vznosných myšlenek a ucelené kritiky :P
Pravidelné návštěvní dny Drakkaru, to není špatný nápad. Jako periodu těchto dnů navrhuji dobu odpovídající poločasu rozpadu Bismutu (Bi 206), vypadá to jako docela rozumná hodnota.
Sidalir píše:
(Navíc nemá PJ skoro žádnou představu co nás zabije a co dáme v pohodě co takhle na to udělat tabulku??!!!?)
No, nejsem úplně fanda DnD, ale ve 4e přesně taková tabulka je, velice jednoduchá a přitom naprosto precizně funkční.
Sidalir píše:
Fate vs. +ko je úplná pravda.
Ale nejdříve potřebuji ten překlad, spolužáci(se kterýma hraju +ko) umí anglicky ale jsou na to líní.
Tyhle mýty o FATE začínají být trochu monotónní. FATE může fungovat podobně jako jakákoliv hra z tradiční vývojové větve, stačí když se správně nastaví Fate pointy a perioda obnovování Aspektů.
2e je přeložená, kdybych měl trochu čas tak se dohodnu s Jakubem nebo tak někým na překladu 3e, ale zatím to u mě nevypadá.
ilgir píše:
(a taky nemám rád deskovky vydávající se za RPGčka...)
Žádnej problém, prostě nehraj My live with Master.