Vítej ctihodný Nortrome v Alnagově zvířecí poradně pro tvory všech, velikostí, barev, tvarů a příchutí...
Určitě bych to nebral tak, že je to konečný výčet triků, které můžeš svou sovu naučit. Jsou to spíš vodítka v tom, jakým směrem se vydat. Pro sovu se docela hodí:
- Útok (sova se snese z výšky na nějakého nebožáka a pocuchá mu účes, může být zásadni, stane-li se na nějaké významné konferenci)
- Přileť (sova přiletí a sedne si na rameno)
- Hlídej (zvlášť díky jejímu zraku může v noci varovat houkáním, kdyby se někdo blížil)
- Hledej (sova se někam pošle a zůstane kroužit nad - mršinou, vývratem, vchodem do podzemí, co já vím čím... takže je z dálky vidět, kde to je)
- Zůstaň (sova zůstane tam, kde ji posadíš)
- Doruč (sova je naučená letět k někomu se zásilkou - tzv. Harry Potter efekt)
- Sleduj (sova sleduje z povzdálí vás a vaší družinu nebo někoho jiného, může se použít i jako forma nenápadného sledování, když sovu vyšlete letět za někým)
Uff, no bylo to těžký, ale je jich sedm a ještě by se dalo dát takové to přilhlouplé představení, kdy předstíráte, že sova umí počítat do sta a vybíráte od lidí peníze, přičemž sova kroutí hlavou a houká podle toho, jak jí nenápadně ukážete.