Rytíř: Vůbec není zač, spíš poděkuj Mordheimu, k tomu mě dovedli pravdla téhle hry. Stejně tak můžeš samozřejmě použít obecné postihy a bonusy k hodům.
"Necítíš se dobře, třesou se ti ruce a nedokážeš se pořádně soustředit, dokud budeš na tomto místě budou všechny tvé hody upraveny postihem 5." A můžeš pokračovat dál: "I když jsi opustil to podivné místo (dosaď si vhodné), tíží tě vzpomínky na něj, nadále trpíš postihem 4. S každým dalším dnem/odpočinkem se tento postih bude o 1 snižovat, až do 0."
Jinak velice pěkné shrnutí působení. Největší srandu ovšem poskytují kombinace, že.
Máš samozřejmě pravdu, vždycky nejsilněji působí jedno konkrétní místo, to jen může zpětně ovlivnit pohled na celý komplex. Osvětim je ukázkový příklad, nakonec řekneš, že to bylo velice působivé, ale to nemyslíš na prohlídku ubytoven, ani spalovacích pecí, což jsou vpodstatě prázdné budovy. Vybaví se ti ta obrovská hromada bot.
Arogonatus: Ale z Valdic každý vyleze po x letech. A těžko to někomu přijde jako pět minut.