Merlin píše:
otevřeně přiznej, že šamšír je nejlepší a budu lobovat za překlíčování Letohradu
hm... to je...
well.
Dobře. šamšír skutečně je nejlepší překlad pro scimitar.
Tvou plnou podporu pro Ziměvzdor očekávám obratem :)
Log 1=0 píše:
Nebudu zapírat, že by mne takové srovnání zajímalo.
Tak že to seš Ty :)
Magical tinkering na mě působí dost nijace a hrozně arbitrárně. Bod pro Loga.
Další halfcasting classa. Bod pro loga.
Magic infusions... tohle se páruje proti Divotvůrci a jeho gadgetám. Popravdě - Tady to mám skoro chuť splitnout, tohle je o stylizaci a settingu, funkční mi přijde oboje.
Bonusy na crafting... cool, ne dost cool abych za to dal bod.
Arcane armament. Popravdě... jako technicky to dělá totéž co Logova bouchačka, prostě to boostuje damage. Obojí je vázané na stylizaci, je to zase jak u těch infusions...
Cantrip switching - ok, tohle je... ve skutečnosti čistá powerplaying schopnost, chápu kam s ní stylizačně mířili a někoho asi osloví, ale mě neokouzlila.
Spell storing item je hezká věc. Bejt na příčetnějších levelech tak by šla proti Logově tvorbě mg předmětů a popravdě, vzhledem k absenci nostalgie po DrD alchymistovi, bych asi poslal bod Wizardům. Na 18. levelu mě to ale až tak moc neoslňuje.
20th level power tradičně mega sucks. (Srsly, neudělal někdo někde nějakou sadu alternativních 20th level power co by nebyly nutně
silný, ale byly by
cool a ne totálně o ničem?)
Alchymista - jde proti Logovu Divotvůrci a Theurgovi, tak cca půl na půl.
Pár vždy připravenejch kouzel. Jako... asi to má nějak stylizovat tu classu, ale osobně mi to přijde tak nějak ne moc zajímavý.
Homonkulus na 3. úrovni... v podstatě jak Logův familiar, osobně mě tahle DnD obsese různejma posílenejma poskokama hrozně nebere a až mě otravuje, takže za tohle u mě nedostane body nikdo.
Alchemycal mastery - bonusy k dmg a léčení (btw. "Int krát za den" je dost porušení formy, sem si jistej že má bejt "Int krát mezi dvěma dlouhými odpočinky") Technicky to je jak logovo maštění bouchačky, za bonusové orgie sloužící jen pro dodržení vyváženosti systému body nerozdávám.
Vlastně - zbraňové tinktury u divotvůrce sou herně zajímavější, bod pro Loga.
Artilleritst se páruje proti Logovu Pyroforovi...
Vždy připravená kouzla... ve skutečnosti takhle když to vidim vedle sebe tak to tak špatný zas neni a skutečně to té classe dodává určitou stylizaci v rámci spellcastingu. Možná za to Wizardům i dám bonusovej... půlbod, ať nejsem jen zlej.
Mínus trestnej půl bod Wizardům za "summon turret". srsly WTF? Schopnost samotná se páruje... nějak k logovejm výbušninám u pyrofora a zbraňovejm tinkturám u divotvůrce a... srsly, turret? Bod de Logovi.
Hůlky, na druhou stranu, sou fakt hezká věc za kterou Wizardi ten bod dostanou.
...mám chuť jim ho zas vzít za DALŠÍ schopnost s turretem. Tohle, děti, je to co se stane, když classu spojíte napřímo s úzce vymezenou stylizací a ta pak někomu nesedne - je pak fakt těžký vidět přes ten mizernej gigantickej cover poskytující turret na tu re-fluffovatelnou mechaniku v pozadí. Anyway, tohle napřímo soutěží s Logovejma raketama a rakety vyhrávaj bod (byť s nijak dramatickým náskokem...)
Ksakru sem si to měl psát rovnou jak sem ty body rozdával, teď to musim spočítat.
Log vyhrává nad Wizardama 6:2 na dílčí skóre a... Log vyhrává i na celkový dojem.
Ten Wizardí artificer mě nějak moc neoslovil. Je to jen další half-caster kterej z jedné strany nemá žádný až tak zajímavý mechaniky a z druhé strany nemá žádnou zajímavou stylizaci a jeho podobory sou vcelku o ničem. Jakože ne že by byl špatnej - je prostě nijakej. Když přede mě někdo hodí předpřipravené postavy, tak Logova alchymistu budu reálně zvažovat a vidim co za fun s nim budu mít, tohle... radši vezmu wizarda nebo si udělám nějakou zajímavou sorcku popř. šáhnu po nějakym úplně jinym half-casterovi, nejspíš arcane tricksterovi nebo eldritch knightovi, protože - sou víc cool.
EDIT: popravdě? Fakt by mě zajímalo co sakra trvalo tak dlouho. Skoro mi to přijde jakoby se s tim trápili a jejich skutečnej pokus nakonec letěl do koše protože se ukázal stylizačně vadnej nebo mechanicky neodladitelnej a tohle pak spíchli narychlo jako záplatu aby aspoň něco měli.
EDIT2:
Log 1=0 píše:
Možná je to tím, že jsem autor, ale chtít po nesesilatelském povolání pěkný tvist na mechaniku kouzlení mi přijde jako trochu nefér nárok.
point s timhle.
To že je alchymista váznanej k magii, ale sám (až na Theurga) není sesilatel, se mi na té Tvé verzi naopak hrozně líbil - DnD potřebuje nějaký nemagiky jak sůl.