Loki: to cos právě napsal je na úrovni toho napsat "Windows" bez čehokoliv dalšího a následně tvrdit, žes tím přirozeně myslel Windows 98.
Instakill možnosti má dost her, v zásadě se dělí na ty, kde to je WTF design fail a na ty, které to obsahují záměrně a cíleně. Prapůvodní DnDčka to měly cíleně - pozdější to zdědily a působilo to v nich WTF, 5e to nemá.
Zároveň je rozdíl mezi mechanikou instakill a mechanikou brutálního damage.
Vojtěch: Ok, ale to neni instakill mechanika, je to jen mrtě hafo damage naráz. Máš tam dexterity save a následně to ještě nemusí padnout (jakože sem mnohokrát viděl momenty kdy na 20 kostkách hráč našel sotva dvě kostky se 6 a víc atp.)
Navíc koukám, že to má průměrnej damage 75 (dá se až na 110 na 9th spell slotu), což by třeba můj 16th level sorcerera ustál, na 20th level vcelku dosh na jistotu (pominu-li fakt že tam je pořád ten save).
(mimo to v kontextu tam jsou věci jakože třeba True Resurrection nebo Wish, které v DrD nemají obdobu)
Jako jo, já netvrdim, že v DnD nejsou nechutně smrtící kouzla, jen jako u nich shledávám dost rozdíl oproti onomu "zmiz".
Aegnor: well... hunter. Odhlédnu-li od toho, že zrovna ve WoD ty instakilly fakt moc nefungujou a i nakumulování dmg kterej by někoho sejmul na první dobrou je nechutně těžký, tak i kdyby to tam bylo, tak zrovna hunterům bych to fakt nevyčítal :) Zvlášť, když dojde na mágy...
Storka o tom jak jeden ST už měl plné zuby toho jak mu v Mage hráči vyjebávaj s upírama a tak na ně poslal ultimátního killera, kterej skončil na první dobrou v momentě, kdy postavy přepadl a vyděšená hráčka hrající extatičku vykřikla "pošlu ho pryč!" / "kam?" / "nevim, na Antarktidu!" je docela legendary.
EDIT: sorry, neumim počítat, opraveno.