York: no jo, protože sis třeba nevšiml, že kromě těch skillů jsou tam ještě povolání, která mají nějaké featury ;)
V DrD byl imho důvod, proč se moc nepoužívaly, že autoři nedali jejich souhrn a jednoduchý popis získávání bodů hned na začátek PPP, ještě před povolání.
Tím, že to strčili až do sekce mimo boj a před tím to nikde nezmínili, tak spousta lidí to ani nenašla. Navíc popis získávání počtu bodů utopený v dlouhém odstavci textu není dobrý nápad.
Druhak mi na Dovednostech vždycky vadilo, že některé jsou s velkým dopadem na hru, některé úplně zbytečné, takový pelmel ... jako pro fluff fajn, ale kdo by si bral zedničinu nebo tesařinu místo sprintu na krátké tratě? Jasně, když bude celá kampaň postavená na tom, že se hodně používají dovednosti, zlepšuje se tím pověst, sociální interakce a tak dál, tak proč ne ... já takovou nezažil. To není snad ani o powergamerství, jen že je to velmi nevyvážené.
Astrologie má silný herní dopad ... oproti tomu koželužství?