sirien píše:
Pán koukám ještě nečetl výsledky Guffovy feedback ankety.
Pán se nejspíš bude divit, až bude na podzimním srazu poslouchat Guffovo shrnutí...
Průběžné výsledky jsem nečetl, ale hrál jsem pár ročníků. Bavil jsem se během let s několika PJi, včetně letošního roku. Ta shoda na tom, že je tam velká část PJů, kteří pravidla moc nežerou (a nebo vůbec neřeší) je hodně zjevná. Ano, určitě jsou i tací, kteří je mají nastudované a znají všechny komba stejně jako některé hráčské družiny. Ale většina vůbec netuší, že jsou tam nějaké vychytávky jako nepřímá střelba ohnivé hlíny, některé obecné dovednosti ala věštění, zajímavé komba s kouzly atp. True story z let cca 2010-2012, kdy jsme to hrávali. Pochybuju, že by se PJové během pár let obměnili natolik, aby se situace nějak razantně změnila. Zvlášť, když spíš ti pravidlový/taktiční PJové odešli - Almi, Beltar, Jarik... Dokonce jsem letos zaslechl, že ikonický kroll s magickou halapartnou (jakožto nejefektivnější válečník) je spíš na škodu než must have člen družiny - trošku překvapení v turnajovém modu hraní. Z toho plynou mé výše napsané závěry a postřehy ohledně DrD na Gameconu. ;-)