Když by se jednalo o zranitelnosti, ne resisty, tak by se aplikovala každá zranitelnost zvlášť na každý typ damage.
Vezměme si takovou Aissku. Aisska je drsná a nebojí se postavit zlému, co já vím, sněhulákovi. Sněhulák má přirozeně cold resist (třeba 10), ale zase je chytlavý na oheň (taky třeba 10). Aisska není úplně bijec, má všeho všudy asi jediný útok, co způsobuje zranění. Ten má v základu radiant damage. Navíc Aisska spálila akční bod, aby to mohla sněhulákovy osladit. To jí dává navíc kostky ohnivého zranění. A Aiss má kurva kliku a zahnízdí kritikal. To jsou navíc kostky ledového zdanění.
Takže tu je radiant damage, vůči kterému sněhulák nic zvláštního nemá, fire damage, který mu vadí, a cold damage, který mu naopak až tak nevadí.
V takovémhle případě bych prostě řešila každou skupinu zvlášť. V záběru by sněhulák dostal (čistý radiant) + (cold bez hodnoty resistu) + (fire plus hodnota zranitelnosti).
A stejně tak u toho nekrotického meče. Pět odresistit z damage zbraně, devět z toho přidaného.