Záchrany | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Úroveň | Z. útok | Dobrá | Špatné | Životy | Odbornosti | Speciální |
1. | +0 | +2 | +0 | +1 | +odbornost | Dvě školy |
2. | +1 | +3 | +0 | +2 | +odbornost | +kouzlo |
3. | +1 | +3 | +1 | +3 | +odbornost | +kouzlo |
4. | +2 | +4 | +1 | +4 | +odbornost | +kouzlo |
5. | +2 | +4 | +1 | +5 | +odbornost | +kouzlo |
6. | +3 | +5 | +2 | +6 | +odbornost | +kouzlo |
7. | +3 | +5 | +2 | +7 | +odbornost | +kouzlo |
8. | +4 | +6 | +2 | +8 | +odbornost | +kouzlo |
9. | +4 | +6 | +3 | +9 | +odbornost | +kouzlo |
10. | +5 | +7 | +3 | +10 | +odbornost | +kouzlo |
11. | +5 | +7 | +3 | +11 | +odbornost | +kouzlo |
12. | +6 | +8 | +4 | +12 | +odbornost | +kouzlo |
13. | +6 | +8 | +4 | +13 | +odbornost | +kouzlo |
14. | +7 | +9 | +4 | +14 | +odbornost | +kouzlo |
15. | +7 | +9 | +5 | +15 | +odbornost | +kouzlo |
16. | +8 | +10 | +5 | +16 | +odbornost | +kouzlo |
17. | +8 | +10 | +5 | +17 | +odbornost | +kouzlo |
18. | +9 | +11 | +6 | +18 | +odbornost | +kouzlo |
19. | +9 | +11 | +6 | +19 | +odbornost | +kouzlo |
20. | +10 | +12 | +6 | +20 | +odbornost | +kouzlo |
Odbornosti
Získává 1 odbornost na každé úrovni.
Dovednosti
Získává 4 body dovedností na každé úrovni (čtyřnásobek na první úrovni).
Zacházení se zbraněmi a zbrojemi
Umí používat jednoduché zraně a jednu další skupiny zbraní, žádné zbroje ani štíty.
Záchrany
Jedna dobrá a dvě špatné záchrany.
Životy
Získá 1 bod života na každé úrovni.
Sesílání kouzel
Sesilatel se učí a sesílá kouzla stejně, jako čaroděj. Může si vybrat jakékoliv kouzlo ze seznamu kouzel kněze, druida a čaroděje/kouzelníka.
Na 1. úrovni si sesilatel musí vybrat, zda bude sesílat mystická nebo duchovní kouzla. Tato volba nemá žádný vliv na to, jaké kouzlo se bude moci naučit, ale bude mít vliv na to, jaký druh svitků bude moci používat a jaká vlastnost bude klíčová pro jeho sesílání kouzel. Mystický sesilatel si může za vlastnost, od níž se budou odvíjet jeho sesilatelské schopnosti, určit Inteligenci nebo Charisma; na ní bude záviset i Třída obtížnosti hodů na záchranu proti nim. Duchovní sesilatel tyto věci určuje vždy podle stupně své Moudrosti či Charismy.
Více povolání: Postava si může vzít jako druhé povolání jiného druhu sesilatele, tj. buď mystického nebo duchovního.
Pokud si ve své hře přeješ ponechat prvek "typického povolání", pak každá rasa, která má ve standardní hře jako typické povolání kněze nebo druida, má duchovního sesilatele, zatímco rasa s upřednostňovaným povoláním čaroděje nebo kouzelníka má jako typické povolání mystického sesilatele.