
Namísto hodu k20 používáme všude hod 3k6.
Automatické úspěchy a neúspěchy: Automatické úspěchy nastávají při přirozeném hodu 18 a automatické neúspěchy při přirozeném výsledku 3.
Hod na útok
Automatické minutí a zásah:
- Hod 3: útok vždy mine, postava musí ověřit, zda nešlo o kritický neúspěch.
- Hod 18: útok vždy zasáhne, kritický zásah. Je-li terč imunní proti kritickým zásahům, jedná se o normální zásah.
Kritický zásah
- útok způsobí větší poranění - bonus ke zranění +1k6
- cíl je po zbytek setkání unaven
- cíl si nepočítá zbrojové bonusy
- je-li poranění alespoň za 10 životů, nastává krvácení.
Hod na záchranu
Automatický neúspěch a úspěch:
- Hod 3: Vždy neúspěch, kouzlo zraní maximálně nebo je trvání dvojnásobné, apod. Šance na zničení předmětu.
- Hod 18: Vždy úspěch, zraňující kouzla poraní čtvrtinově či minimálně (výhoda na straně obránce), nebo postava po dobu setkání na nové stejné kouzlo (či kouzelnou schopnost) vždy automaticky uspěje. Vyžaduje-li vzdorování kouzlu akci, tato akce je volná.