Píše:
-V USA havrani nežijí, proč by američani cpali do hry evropského ptáka
Protože půlka z nich je minimálně půlkou rodiny z Evropy a protože znají ty mýty a legendy o havranech. To je stejně pitomá otázka jako se ptát proč Američani slavěj den sv. Patrika, když nemaj s Irskem nic společnýho a ignorovat, kolik z nich má Irskou babičku.
Píše:
-Krkavci mají se smrtí mytologicky mnohem větší spojení
No, Ty to tady pořád tvrdíš, to je pravda. Nicméně podle mě to je právě naopak.
Píše:
-Kdyby autorský tým 4E chtěl, aby to byla vraní královna, tak použije výraz "crow queen", kdyby chtěl aby to byla havraní královna tak použija výraz "rook queen", protže nagličtina tato slova má, a minimálně crow se zcela běžně používá.
Stále pracuješ s nepravdivým předpokladem, že anglická terminologie je přesná jako ta česká, což, jak už bylo zmíněno, není. Kromě toho co Ty víš o tom co by udělal vývojový tým DnD 4e kdyby něco chtěl? Si snad členem?
Píše:
Se nabízí právě ten krkavec. Například slovní spojení "havranní matka" jsem nikdy neslyšel. taky v již zmiňované pohádce sedmero krkavců sou proměnění v krkavce, ne v havrany.
Oboje, jak "krkavčí matka", tak pohádka, se váží k bezcitnosti a sobectví, nikoliv ke smrti a zimě o kterých se tu bavíme my.
Píše:
Sirien: Pro mě je Fritzs nevěrohodný na základě toho, co píše tady do diskuzí. V jedné se příkladně vyjádřil ve smyslu, že ho bude těšit, když se D&D nebude dařit. Pokud změnil názor, nedává to najevo.
ále, Fritzs toho namluví...
Píše:
Jináč, těšilo by mě to z toho důvodu, že v okamžiku, kdy by se přestalo dařit D&D, tak by se nejspíš začalo dařit jiným hrám, keré mám, neukamenuj mě za to, raději (koneckonců taková situace už tušímže nastala, v okamžiku, kdy se D&D v irčitý okamžik po vydání 4E přestalo dařit tak údajně letěl prodej Shadowrunu dost nahoru)
Teď prozměnu po dlouhé době vážně. Tohle nedává ekonomicky moc smysl - je to korelace, ale kauzalita se mi zdá chybná.
To že se přestane dařit DnDčku NIJAK neimplikuje vzestup jiných her. Spíš naopak (klesající povědomí o majoritním zástupci povede k poklesu povědomí o RPG jako takovém, tedy i k poklesu prodeje ostatních distributorů)
Naopak - to že se jiným hrám ZAČNE dařit by nejspíš implikovalo pokles DnDčka (drží většinu trhu, rostoucí povědomí o konkurenci tudíž ukrojí kus majoritního koláče)
Jinými slovy těšit se na pokles prodeje DnD je jako těšit se na syndrom, ale ne na podstatu věci, protože samotný pokles prodeje DnD Tvým oblíbeným hrám nijak nepomůže, přinejlepším jim neuškodí.
Má smysl těšit se na vzestup her které se Ti líbí (což nejspíš povede k poklesu prodeje DnD, ale až druhotně jako následek)