Mě se to naopak hodně líbí, minimálně u těch 40k mariňáků, kde věci jako power armor jsou důležitou součástí těch postav. Dokonce bych váhal nad tím, jestli přímo nenechat jeden z aspektů jako definující "povahu" power armoru - nevím jestli je to kánon, ale v Deathwatch (40k rpgčko o mariňácích) se mi dost líbilo, že PA postupně "nasává" osobnost lidí co ho dlouho nosili a pak třeba víc podporuje agresivní akce, ale je mu proti srsti se někde plížit.
(a nějak se i nezdá, že by byly některé settingy implicitně gamistické nebo jiné; otázka interpretace té které skupiny)
Btw můj pokus o jednoduché, abstraktní zpodobnění zbraní pomocí
Red and Blue dice. Předpoklad je, že některé zbraně se v ideálních podmínkách (na které jsou stavěné) projeví jako účinější než jiné, ale nemají apriori "vyšší damage"
Každý má
Monokatana (TM)
CQB: Rudá 2
Překvapivé útoky: Rudá 1
Vyber jeden
Kompaktní samopal
CQB: Rudá 1
Městské boje: Rudá 1
Revolver s optikou
Otevřená krajina: Rudá 1
"Do you feel lucky, punk?": Rudá 1
Dvě pistole
CQB: Rudá 1
Vypadat hustě: Rudá 1
Vyber jeden
Útočná puška
CQB: Rudá 1
Městské boje: Rudá 2
Otevřená krajina: Rudá 1
Brokovnice
CQB: Rudá 3
Městské boje: Rudá 1
Lehký kulomet
Městské boje: Rudá 3
Otevřená krajina: Rudá 1
Odstřelovačka
Městské boje: Rudá 1
Otevřená krajina: Rudá 3
Vyber jeden
Nudný kevlarový kabát
Ochrana: Modrá 2
Hackerský kabát
(celá plocha funguje jako přijímač/vysílač, narván zesilovači signálu a dekodéry)
Ochrana: Modrá 1
Wirelles hacking: Rudá 2
Ninjův kabát
(chameleoní kamufláž)
Ochrana: Modrá 1
Nebýt vidět: Rudá 2
Stylový kabát
(nadesignován na základě hi-tech psychologických simulací, zásobníky sytetických feromonů)
Ochrana: Modrá 1
Vypadat neodolatelně: Rudá 2
CQB - interiéry a stísněné prostory
Městské boje - členité prostory, kde je dohled nad dejme tomu 100m blokován překážkami
Volný prostor - kdekoli je vidět na velkou vzdálenost
Pokud není jisté o jaké prostředí jde, dá se použít lepší. Nebo třeba jen některé z červených kostek. Use common sense podobně jako u aspektů...