Fibriso píše:
Dopis: špatný příklad, ukaž systém, kdy když někdo spadne do vody, tak se není potřeba podívat do pravidel. (automaticky se utopí, automaticky plave (s bazukou, kulumetem a dvěmasty náboji)
Fate, hořící kolo, window, Primetime Adventures, TSoY (jsou tu ukázky kolem, podívej se). Určitě by se jich našlo víc.
Fibriso píše:
Dopis: Ad čajovna: napadlo tě třeba, že když si k tomu museli sednout šest týdnů předem pravděpodobně neobnášelo pouze definici moudrosti, ale celý systém?
Skoušel si vůbec upravit nějaký systém? stoprocentně nezkoušel, protože to není vůbec lehké a těch šest týdnů je dost šibeniční termín...
Jsou hry které někdo vymyslel a napsal za 24 hodin, docela oblíbené Don't rest your head je tenhle případ, takže mi tohle tvrzení připadá dost směšné. Dokážu si představit že když vyrábíš kompetitivní systém a nebo potřebuješ stovky stran doprovodných textů ... ale pro jednoduchou vyhodnocovací mechaniku na jednorázový LARP? pf.
Zároveň, hlavním sděleném bylo, že se nezamysleli nad tím co má ten systém umět a čím jim má pomoci. U aut to lidi umí, nenapadne je rovnou koupit Avii když potřebujou jezdit s rodinou na výlety, jen u rpg systémů je to dost časté, hm.