York píše:
Třeba abys věděl, že můžeš hrát wizarda, clerica nebo fightera a nikoliv hulka nebo spidermana, a co jako wizard dokažeš a co je naopak nad tvoje síly.
To musíš i v DND hře koukat do těhle příruček. Protože z PHB nevyčteš, že v Dark Sun světě funguje magie jinak, nemůžeš tam hrát nějaký povolání, rasy se chovají jinak než ve "standardu".
Log 1=0 píše:
Musíš si načíst bestiář, protože je v něm tuna lore.
Potom v PPJ jsou informace o sférách, ikoncké artefakty (Oko a ruka Vekny třeba).
Když budeš chtít hrát v kterémkoli settingu tak někde budeš muset vzít tunu lore. Žádny setting neexistuje bez svého lore. A je jedno, kde ho vezmeš ... když budu chtít hrát Pána Prstenů v DnD nebo Fate, tak si prostě musím ten lore někde sehnat, aby to byl Pán Prstenů. A když budu chtít hrát DnD nebo Fate v Dark Sun settingu, tak taky. a když ho budu chtít hrát Forgotten Realms tak taky.
ikonické artefakty ... když budu mít jen PHB bez settingových knih, tak ikonické artefakty taky mít nebudu, ani v DnD ... prostě budu potřebovat ten setting.
A co dělá přesně Hand of Vecna ... to ve skutečnosti není pro tu hru podstatné. Kdybys věděl základní informaci, že existuje Hand of Vecna, a že je to mocný artefakt, který zbyl po lichovi ... tak s tím pro hraní FR celkem vystačíš i ve Fate. Ty konkrétní schopnosti nejsou pro ten předmět tím ikonickým. Napříč edicemi DnD se schopnosti a fungování tohoto artefaktu měnily, takže když si je ve Fate uděláš po svém, tak to nebude vůbec proti FR "feelingu".
je pro tebe ten zásadní rozdíl, že v DnD budu mít rovnou Fightera a jeho schopnosti z PHB? A kouzla pro Wizarda? V tom že je ten zásadní rozdíl