Měl jsem rozhovor s jedním hráčem DH, který před časem začal hrát (měl dřívější zkušenosti s DrD a Asterionem), a ten popisoval své zkušenosti. Jeho kamarád pro vedení hry moc nereflektuje bonusy schopností podle povolání, takže nastavuje moc malé náročnosti. Když ale vede hru tenhle kluk, tak nastavuje náročnosti tak, aby vyvolal situaci, kterou potřebuje. Třeba když si řekne, že pod lávkou je hluboká díra a v ní zpráva, tak nastaví náročnost 8, což mu zajistí, že alespoň někdo do té jámy spadne a za cenu zlomené nohy úpravu najde. A pro individuální nastavování náročnosti považuje za nutné znát parametry postav.
K tomu ještě napsal, že si náročnosti říká pro sebe napevno, a když to hráčům padne taky že se mu výsledek nelíbí (tady dodaly že je to málokdy, protože má rád, když to mají hráči tvrdé), tak s přihlédnutím k okolnostem poupraví - neuvedl co, ale nejspíše výskedek. Tím postavy zpravidla zachraňuje.
Tedy vyložil jsem si to tak, že nastavuje náročnosti tak, aby postavy spíše selhaly, a když by na to měla nějaká postava zemřít, tak výsledek upraví.
Pravidla doslovně neřeší, protože má dlouholeté zkušenosti s jejich ohýbání, takže používá "skrytý punk", kterého si hráči většinou nevšimnou.