Ty jo Loki, jestli se chceš vší silou cítit pod útokem pokaždé, když si někdo dovolí říct, že tvůj názor, že je Dice fudging v pohodě, není jediný správný ale i ostatní mají docela dobré důvody k tomu přistupovat jinak (což je právě ten význam toho co jsem napsal, byť si tomu dáváš nevím jaký špatný význam; a popravdě je tenhle tvůj postoj docela absurdní vzhledem k tomu, jak se tolikrát snažíš tvrdit, že odsuzování Dice fudgingu "není jediný správný přístup k věcí"), tak si asi posluž, to je tvůj boj. Sem to každopádně nepatří, s ničím tu to nesouvisí, a asi nevím, proč jsi sem tohle téma natruc zavedl, byť otázka disefugdingu a postoj k ní nemá s DH, Jersonem, ani způsobem, jakým DH řeší, vůbec nic společného.
K tématu..
Ugy: Mě by třeba asi přišlo ideální, kdyby DH třeba převzalo tradici DrD a nějak ji posunulo o pár let dál. Od DrD asi nepotřebuju, aby to byla nějak realistická hra nebo asi šlo o něco víc narativního. DrD má určitě svou cílovou skupinu. A asi by mi i nevadilo mít nějakou hru jen pro takový simple dungeon crawl. Jen je škoda, že touhle cestou tu asi nešlo. Popravdě mě to, jakým způsobem ten přístup tvůrců popisujete, fakt nenaplňuje nadějí pro tenhle produkt (zejména mi pak připadá trochu škoda, že plno lidí DH kupuje, aby "podpořili české tvůrce" a přitom mě to moc nenaplňuje důvěrou, že si tuhle podporu zrovna tihle zasloužili).