Siriene, vidím 90 metrů na terč o průměru 122 cm. Když budu stát místo terče a nehýbat se, tak mě možná trefí, ale jinak bych si myslel, že budu mít sekundu na to, abych uhnul. Ale nechce se mi to zkoušet.
Šaman píše:
Prostě - Jersone, myslím, že ti nesedí žánr. Pravidla ten žánr spoluutvářejí. A mimochodem ve světě, ktde jsou kouzelníci a alchymisté není problém používat taktické dýmovnice. Myslím, že to bude z toho nejjednoduššího, co dokáže alchymista vyrobit.
Však jo, alchymista tu dýmovnici vyrobit umí (jen se v ní blbě kryje, ale to je jedno). Jen si neuvědomuju, že by takovou taktiku v nějakém fantasy příběhu používali a tedy že by to hráči čekali.
Protože mě nejde o epičnost, ale hratelnost. V jiných směrech je totiž DH celkem málo epické. Prostě ta pravidla nejsou v souladu sama se sebou.
Aegnor píše:
Ale pokud minmaxovaný střelec zvládne stabilně zasahovat na 300 metrů, tak očekávám, že minmaxovaný bojovník zvládne obouručkou v boji přeseknout tři protivníky zaráz. Je to podobná úroveň ... fantastičnosti. :-)
To asi dokáže. Mě jde spíše o to, že na 140 metrů může střílet úplně každý, polovina vzorových postav může střílet na 230 metrů a ty silnější na 350 metrů. Šance na zásah hodně závisí na zbroji cíle, pro lehčí zbroje je šance asi 50% i u těch nejhorších postav. Když cíl utíká, šance na zásah je vyšší, než když cíl stojí a ví o střelci.