Delph píše:
má to být postavené tak, aby to mohlo využít rozsáhlou funbase pro
DrD 1.6 (a mé zkušenosti) doplnit nějaké, podle mě, pěkné věci z DnD, které jsem tam objevil. Pokud to mám popsat přesněji. Takže hody na útok, obranu, pasti, zásah kouzel, léčení, životy...
Taková blbá otázka - má vůbec smysl se s tím patlat jen kvůli tomu, aby se na vše používala stejná kostka? Protože to je fakt hodně práce (hlavně v DrD, nějaké hry na základě D&D co používají jen d20 už existují) a moje zkušenost chronického houserulera říká, že dost neefektivně vynaložené - vždycky mi mnohem líp fungovalo začít hrát hru, která byla bližší tomu co jsem hrát chtěli, zkusit si ji zahrát víceméně podle pravidel a pak upravovat konkrétní věci, co byly v té hře fakt poznat (třeba ty tři death savy namísto smrti na 0HP v DrD). Naopak 'udělám si hybrid mezi DrD a DnD', resp. 'zfunkčním nějakou hru prvky z jiné hry' byl přesně ten druh věcí, který vždycky skončil zapomenutý v šuplíku po prvním zahráni, pokud vůbec (přičemž dovést do to funkčního stavu by byla otázka desítek sezení).
Nicméně pokud tomu to fakt velké množtví času a úsilí, které by se dalo raději strávit hraním a přípravou zas o něco lepší kampaně, vynaložit chceš, pak bych asi zkusil použít d10 na útok a přidat na první úrovni nějaký fixní počet životů všem postavám (10 ?) - budou je potřebovat, zvlášť pokud se ta d10 má házet po desítce znova.