skew píše:
Jerson píše:Proč zavádět rasu, která je automaticky silnější než člověk?Proč ne ? Čemu to vadí ?
V starým DrD byla možná ta chyba, že byl kroll zvýhodněn až příliš*, ale to s tím nijak nesouvisí.
Protože hráči, kteří chtějí mít schopnější postavu (což je v DrD logický požadavek) by si zcela logicky měli vzít Krolla, pokud plánují soustředit se naboj, protože mají nejvyšší šanci být tou nejlepší bojovou podporou v družině. Síla až +5 (o 1 víc než jiná rasa) a bonus za velikost další +1. To je +2, při průměrném útoku 6 je to 30% rozdíl. Násobeno množstvím útoků za hru a bonusem za ničivost to dělá obrovský rozdíl při udělování zranění.
skew píše:
Děsně rád bych napsal, že to není pravda, ale asi bych si lhal do kapsy.Jsem rád, že to uznáváš. Podle mě si (minimálně) 60% hráčů bere rasy jen kvůli číselným výhodám, i když v DnD současných edicí už to není tak velký rozdíl a těch hráčů bude méně.
QuentinW píše:
V drd byl kroll silene slabej. Narozdíl od barbara. Toliko k munchkinismu :)
Nemáš pravdu, viz výše. Na boj byl kroll nejlepší a na všechno ostatní měl ostatní. Navíc mohl díky nízké inteligenci svinit ostatním a ještě dostávat zkušenosti za RP.
noir píše:
Jerson: Hulk ani Superman nejsou lidé. Na rozdíl od BB a KK :o) Mě v Mutantech (a Mastermindech) vždycky bavili siláci, kteří unesou letadlo - už jen proto, že hráči, kteří je vedli, museli mnohem víc přemýšlet, jak řešit problém, než když hráli "kouzelníky"
Co prosím? Hráči siláků musí víc přemýšlet, nebo mluvíš o nějakých speciálních hrách? Protože pokud jde o hraní silných postav, tak jsem moc přemýšlení neviděl. Jen u Packy. Ale ten hrál člověka.
Abych tedy krollům nekřivdil, můj první spoluhráč ho hrál pár let a velmi dobře, klasika, síla 21, inteligence 2, zmatené zlo. Vtípek s "hoď mi lano" jsem poprvé viděl u něj a až o mnoho let později o něm slyšel z jiných zdrojů. Ale to je fakt tak archetypální kroll, až to bolí. Pořád to samé v mnoha vydáních.