Merlin: Ale o tom jsem přece vůbec nepsal, ne? Já jsem psal, že extrémně silově nabušená rasa je pro spousta hráčů zajímavá. Nic o minmaxování, nic o ideální kombinaci povolání/rasa.
A ano, souhlasím - ve hrách existují rasy, které jsou vyrobené jen proto, aby si hráči mohli zahrát za někoho s obří silou. A proč ne? Když je to baví? A ono to baví hafo lidí.
Rozumím tomu tak, že se ti nelíbí kroll jak byl ve starém Dračáku - t.j. nejlepší válečník ze všech, protože má největší sílu. Tomu bych úplně rozuměl. Ale ta úměra přece nefunguje zdaleka ve všech hrách, natožpak ve věcech kolem, ne? Hulk sice zvedne Mount Rushmore, ale Kapitán Amerika mu stejně dá (skoro) vždycky na prdel, i když je asi tisíckrát slabší...
Už vůbec nechápu, co to má společného s variablitou? Když někdo fyzicky vybočuje, tak to nějak potlačuje variabilitu hry? Realitu bych do toho moc nepletl, to se pak ocitneme u úplně jiných otázek, které myslím s Dračím doupětme moc nesouvisí.