York píše:
Spíš mi přijde škoda, že to nikoho z autorů zjevně vůbec netrápí.
A proč by mělo? Udělali forge-like hru (byť nezvykle "velkou", našlapanou fluffem a s prvky snažícími se o feeling starého DrD), přesně ve stylu jakým se dělají forge-like hry - vývoj, otestování s autorovými kamarády a skupinami co hrají podobným stylem (resp. v případě DrD2 pomohlo ignorování "nekompatibilních" testerských skupin), diskuze na fóru rozebirající jakým stylem se hra musí hrát aby fugovala (a s tím související pro jaké skupiny hráčů ta hra prostě není) a které je nutné si před hraním přečíst, uzavření projektu. Lidé, kterým se líbí hry tohohle typu jsou spokojení. A pak jsou tu ostatní hráči, kteří naletěli na to, že DrD2 bylo propagováno jako klasické rpg (což umožnilo ho vydat v takovém nákladu, stavět na zavedené značce a tak) a tedy očekávali klasické rpg - třeba možnost hrát ho různými herními styly, včetně toho že je hra skutečně pro různé herní styly testována, jak je to u rpg her běžné... a s těmito lidmi se prostě nepočítá.
Z pohledu spusty lidí je tak celé DrD 2 naprosto wtf, ale v kontextu toho co tlačilo
Forge a lidí kolem něj je to v podstatě ukázkově odvedený projekt. Jen se v případě DrD2 asi nečekaly tak prudce odmítavé reakce (jenže to už je zase problém maskování velmi úzce zaměřené hry za klasické rpg, související s vírou v různé s praxí ne zcela kompatibilní teorie).