Jak se stavite k predem dohodnutym vysledkum encounteru ve stylu conflict resolution, kdy se hraci domluvi s DM, jak to dopadne pri vyhre i prohre, a to pokud mozno tak aby se posunul dej?
napr. takovy kombinovany encounter prujezd mestem zamorenym zombiemi.
hraci daji navrhy, DM da navrhy a vyberou se varianty, ktere vyhovuji obema stranam.
napr:
USPECH: kdyz to zvladneme, tak zjistime, ze v univerzite magie jsou jeste prezivsi, kteri nam reknou, kdo to zpusobil.
NEUSPECH: kdyz nasbirate skill neuspechy nebo alespon dva z vas padnou pod 0, tak se budete muset stahnout do stok a alespon 1 z vas bude nakazen a zacne se pomalu menit na zombii
da se takhle hrat hra bez pripravy, protoze se na posunech v deji domlouvate s hraci. Ja osobne to vyuzivam jen obcas, kdyz nemam nic vymysleno, vy?
rytir: dik