noir píše:
Mid-level paragon postava vs. lvl. 30 postava je v 4e něco jako pes proti tyranosaurovi. Může se mu schovat, může mu utéct - a to je tak všechno, co s tím nadělá. Docela logický, ne?
Ve skutečnosti kdybys opravdu použil staty Orcuse, tak se mu paragon lvl postava pravděpodobně neschová ani před ním neuteče, funguje to díky nepsané dohodě, že tyhle situace se budou řešit skrz skill challenge s obtížnostmi šitými na míru postavám a skutečné staty vysokolevlovýchpotvor v tom nebudou hrát roli. Není v tom žádná logika kromě toho, že takhle ten systém prostě funguje.
wlker: já bych si postavy stejně radši posunul tak na tu osmnáctku (aspoň pokud nemáš partu fakt hrozných munchkinů, kteří dávají souboje s potvorama o pět levlů výš) a pak je nechal bojovat vs. lvl 20 solo. Přece jen, je to jejich příběh, ne příběh NPC, které ukecali aby za ně celou věc vyřešili a poskakovat kolem potvory, kterou nemůžeš ani trefit je ve 4e fakt o ničem.
Nebo pokud chceš zdůraznit že je tarask fakt nezničitelné monstrum, radši bych to řešil skrz nějakou skill challenge kombinovanou s bojem. Nějaký rituál, který ho má zahnat zpátky do země, prováděný zatímco se dovnitř valí po zuby ozbrojení fanatici z kultu Tarask-apokalypsy, to všechno za řevu blížícího se Taraska, mi přijde jednak zábavnější než další bossfight, jakých si PC už bezpochyby užily spoustu, jednak férovější vzhledem k tomu jak matematika 4e funguje a hlavně to fakt říká že Tarask není nějaké monstrum k zabití jako spíš přírodní katastrofa.
sirien píše:
Jenže HtV má do sebe natvrdo vepsanou "combat as war" mentalitu.
Njn, tak zase se nechci tvářit jakože "válčit" je lepší než "sportovat", jen mám po zkušenostech ze hry dojem, že 4e zajišťuje hrdinům skoro až nechutnou míru protekce před okolním světem :)