Nachtrose: Číselně se to zdá docela v pořádku. Souhlasím se Shakem, už proto že má mizerný will def to chce přidat (i) solo traits - inspiruj se u obdobných solo potvor, tak, aby se ti dokázal dostat z immobilizace atd. a za (ii) - pokud to má být skutečně soldier, tak přidej auru, která bude automaticky markovat a/nebo zpomalovat (aura 3 by mohla stačit). To ti stáhne většinu útoků na solo bosse a mohlo by pomoct creepám nadělat větší paseku.
Co se minion potvor týče, tak přepracuj mechaniku jejich vyvolávání. Inspirace se dá najít taky u každé druhé solo potvory. Udělej to tak, že na počátku bude mít/vyvolá (free akce) určité množství creep (recharge při bloodied) a každé kolo si bude moct určitý počet creep oživit. Většinu je zvykem za minor akci (1 per round) jednu potvoru, a to až do původního počtu vyvolaných creep.
Jako zajímavé tematické zpestření vidím to, že bude moct namísto pevně daného počtu creep v kole vyvolat/znovuoživit kosti creep, které budou v dosahu jeho aury 3. Můžeš pak barvitě popisovat, jak v jeho dosahu se kosti znovu skládají dohromady a povstávají. Což by mohlo rozpohybovat bojiště.
Jinak, Shako správně podotknul, že vše cíluješ na AC. Zkus třeba ten Grand Cleave dát na Fort.
U Smas´n´Hew má špatně range - nic takového tam nepatří, je to klasická "double action".
Když to shrnu obecně - z názvu creep to vypadá, že to taky nebudou žádné artilerie. Chybí ti možnost reagovat na range útoky. To skákání je zajímavý nápad, ale, jak jsem zmínil nahoře, musíš pořešit to, aby se ti dokázal dostat z pohyb omezujících stavů.
Jedna z možností je, dát mu traits, který mu umožní házet záchranu i na začátku kola na určité stavy, druhá (typická pro solo draky a další hnusky od vydání MoNV) je, že při iniciativě (třeba 10+ na kostce) buďto shodí automaticky příslušné efekty na počátku kola a pokud takového stavy na sobě nemají, tak mají za free akci basic útok na počátku kola.
Pokud máš sgtrach, že ti přijde o půlku životů dřív, než se dostane na řadu, tak máš 2 možnosti:
a) dáš mu nějaké imunity, navázané na věci v okolí (rozbij pyramimu lebek tam a tam a zrušíš mu resist takový a takový) - výhodou je, že se postavy rozpohybují po bojišti, zatímco je bude Leoric honit;
b) podlá možnost je, že nasadíš na sceenů něco, na čem se postavy vyšťaví, než nastoupí boss (v téhle scéně bych to ale asi nepoužil, nehodí se to).
u (a) navíc ještě můžeš ukořenit nějakým tím vyprávěním (osvobodil jsi ducha, který ti - hoď si insight/history/religion/heal či cokoli jiného) propůjčí na X kol/po celou scénu schopnost XY.
Pokud máš jen 4 hráče a zkušené, a máš přístup k fortune kartám, resp. jejich textu, přímo se nabízí použít několik z těchto schopností vybrat a použít. Případně pomocí schopnosti suplovat chybějící - léčení, damage, controling, cokoli.