z trochu jiného soudku:
vyšla konečně hra Dungeons and dragons : daggerdale , dle pravidel 4E
Grafika vypadá jak z doby kamený, zvuky ... emh, žadná sláva, nevim jestli to neni jen u mě, ale nikdo u neumí mluvit, jen huhlaj (vyjma intra, které umí sice mluvit, ale je ze statických obrázků). Hudba prakticky neexistuje.
co se týče hry samotné: na výběr máte gnoma mága, elfa rogue, humana fightera a trpaslika priesta, na začátku si můžete upravit jméno, dva body do útočnych schopností (ze dvou, dalsi se odemykaji postupně) a jeden "feat". Toť vše, skilly neexistují, staty pevně zafixovane (chcete elfiho rogue na blízko" mate smulu. Trpaslík bojovník? tudle.
co se týče hraní... tak kdo hrál první díly tombraiderů, tak bude jako doma (vyjma toho ze tady se neskáče, ale jen bojuje: projdi chodbu, vybij mistnost, projdi chodbu a vybij mistnost, projdi chodbu, vybij mistnost, otevri dvere a vybij o co je za dveřmi. ...si dělaj prdel, ne?
výsledek z dvou hodinek testovani: ha Ha HA rofl debilita. Smazat.
(mam takový pocit, že slyším ve skříni zvracet Baldurs gate...)
jestli tohle je prezentace 4E na PC, tak to spise připomíná pomník postavený vedle hospody od hodně ožralého kameníka se silným epileptickým záchvatem.