Fritzs píše:
Prodá se míň DnD=>prodá se víc ostatních RPG=>na ostatní RPG bude víc peněz=>bude jich víc=>budu mít větší výběr.
To je ovšem další nesmyslná úvaha, která nicméně zcela souzní s dříve prezentovanou vratkostí zde tebou předváděného uvažování. Kdybys totiž o fungování trhu s RPG věděl, jak že evidentně nevíš, tak by ti bylo jasné, že se všichni výrobci RPG modlí za to, aby D&D bylo úspěšné. Oni by totiž neprofitovali ze ztráty, ta ztráta by je stáhla sebou. Naposledy, když bylo D&D neúspěšné - konec éry AD&D znamenalo smrtelnou ránu mnoha dalším firmám zatímco s rozkvětem d20 vznikla řada her včetně některých tvých oblíbených právě díky novému boomu hobby průmyslu. Fakta jsou očividně proti tobě...
Nicméně alespoň už všichni víme s jakým cílem sem chodíš a proč se tu pořád snažíš otrávit diskusi. Díky za upřímnost.
Quentin píše:
a toho hodlas dosahnout tak, ze budes hru pomlouvat? zaslouzil bys banan
Fritzs totiž hřeší na to, že je to tu velmi svobodomyslné a že ví, že svoboda slova je mi velmi drahá a že jsem prohlásil, že nástroj typu ban tu nepotřebujeme, takže zkouší hranice a čeří vody, aby viděl, kdy mi rupnou nervy. :o)
Jonka: To se nedivím. Protože jeden z designérů (Mike Mearls) pil zcela nepokrytě "cool-aid", označení pro čerpání nápadů z indie-her. Ve skutečnosti je nejvíc překvapivá reakce lokální...