K těm rozděleným dmg: Dokonce jsem teď prošel pravidla, errata a FAQ. Ale všude je teď jen to dvojitou dmg (10 hrom a blesky), ale tu nuceně rozdělenou (5 blesky + 5 hrom) fakt nikde neřeší. Je to divný - ten případ není až jednoznačný a nějaké oficiální vyjádření by se hodilo. BTW víte, jak často se tohle objevuje? Třeba to vyřeší oerratováním té potvory, aby dávala nějakou dmg, které je pravidlo jasnější :-)
------
K teleportu do vzduchu: Není ve 4e někde jasně napsáno, že teleportovat jde jen na místo, které teleportovaného udrží? Snad dokonce vodního tvora jde teleportovat do vody, ale suchozemce na volnou hladinu nikoliv.
Naopak teleport šikmo na horu nebo dolů není proti ničemu, jen musí být cílové místo v dosahu a splňovat všechna pravidla (např. viditelnost).
---------------
A ještě tohle
Píše:
Effect: You and each ally in the blast gain resist 5 to all damage until the end of your next turn.
Sustain Minor: The effect persists.
zmíněné mě inspirovalo k jedné nedořešené pravidlové otázce:
Když se ten zmíněný You pohne a bude sustainovat, bude ten efektní blast pořád kolem něj nebo zůstane na místě původního seslání?
A co když takový efekt vytvoří zónu v rozsahu "close burst" a opět bude zóna udržována - zůstane zóna na místě původního burstu nebo bude pořád kolem pohybujího se sesilatele?
Nebo mám v textu hledat ještě jinou právnickou kličku?
Ono mě to až tak netrápí, různé výklady toho moc nezmění, ale rád bych byl konzistentní. Možná to pravidla přímo řeší, ale nechce se mi to teď hledat ;-)