Almi píše:
a nebo se prostě zaměřit v boji na klerika či začít používat skutečně nebezpečné bestie :-)
myslíš jako postavené proti hráčům?
Merlin: deva, pelor, klerik, peacemaker .... proč? protože je to optimální build? co mají za vybavení? to co si řekli? tak se nediv.
Nachtrose: žádný kostky navíc, akorát to rozhodí rovnováhu a dostaneš se do spirály, ze který už nevypadneš.
obecná rada, a už opakovaná: stavte to na víc než jeden encounter, když budou muset hospodařit se zdroji jako jsou daily, HS, itemy bude to zajímavější. a ono se vždycky něco může zvrtnout i při běžné obtížnosti, a zdroje se vyčerpávají, až přijde ten poslední encounter, kterej si vybere poslední zbytky jejich sil. Příště jim dejte těžkej třeba hned ten první, a pak už jednodušší a naposled zase těžší, ať to nemůžou odhadnout podle toho s kým hrajou, ale chovají se podle situace. Nenechte je spát, nebo za cenu nějakých dynamických změn (potvory se zorganizují. přivolají posily), ale řekněte jim to, ať se mohou rozhodnout. Vložte požadavky na nebojové schopnosti, ať nemohou všechno nacpat do attacku. Do každého encounteru vložte úkol, který ho zlehčí, nebo jehož nesplnění ho ztíží.
Nebojujte ale s hráči a jejich postavami, klidně jim dávejte do cesty překážky, vymýšlejte zvraty, ale bojujte jen s těmi informacemi, které může mít nepřítel, ne s těmi které máte vy.