Blaine: Nemám teď moc času k tomu psát, ale něco k tomu jsem psal
tady s tím, že jsem si z různých modifikovaných SC systémů (obsidian a spol.) vzal některá hezká doporučení, jako třeba:
- pokud už hráči mají 2 dílčí neúspěchy a hrozí neúspěch v celém SC, mohou si dávat podporu i
poté co hodili případný 3. neúspěch a tím to odvrátit.
- dávám někdy do SC i možnost namísto dosažení dílčího úspěchu naopak neúspěch odstranit (většinou pokud to hráč provádějící hod po předchozím neúspěchu dobře zahraje, resp. přímo reaguje na tento neúspěch a snaží se "zachránit situaci" třeba když by ani podpory pro nízkou hodnotu hodu nepomohly.
- dávám postih -2, pokud hráč odehraje mechanicky ("Zkoumám magický kruh tak, že si hodím na Arcanu") a naopak bonus +2 (výjimečně i víc nebo snížím nebezpečnost o stupeň), pokud to hráč hezky odvypráví nebo dobře naváže na předchozí situaci.
Co se týče samotných hodnost, místní matematici by mne roznesli na kopytech, tak jen naznačím, že prostě používám staré hodnoty (ovšem bez těch dalších přidaných +5 pro SC), snížené přibližně o 3. ale teď si to nepamatuji přesně, tak mi za to nekamenujte, pls... :o))
Jinak obecně platí - co nejvíc zkoušet, ono to přejde do krve samo..a najednou člověk zjistí, že ta pravidla aplikuje na i "sex skill encounter" (odzkoušeno, zajímavé, ale protože to čte i Colombo, nebudu dále komentovat :o))))