Tak jsem si utvoril vlastniho Jack Pumpkinheada. Predkladam ho na posouzeni, nakolik sam nedokazu jeste presne odhadnout, zad neni moc slaby, nebo moc silny.
Píše:
Jack Pumpkinhead Level 2 Solo Controller
Medium shadow animate XP 625
Initiative +0 Senses Perception +13
HP 140; Bloodied 70
AC 16; Fortitude 12; Reflex 13; Will 14
Vulnerable 5 radiant
Saving Throws +5
Speed 6
Action Points 2
m Lucerna (at-will; standard) • Weapon
+7 vs AC; 1d8 + 1 zranění ohňem a cíl je pod vlyvem Plamínků svíčky
R Dýně (recharge 4 5 6; standard) • Polymorph
Ranged 10; cíl musí být pod vlyvem Plamínků svíčky; +6 vs Fortitude; do konce příštího tahu Jacka Pumpkinheada je cíl proménén na malou dýni. V této forme nemůže používat schopnosti a je imobilizován.
C Plamínky svíčky (at-will; minor) • Charm, Implement
Close blast 11; cílí na nepřátele; +6 vs Will; kolem cíle poletuje několik plamínků (save ends). Plamínky odhlují slabiny cíle a cíl poskytuje bojovou výhodu.
Rozšlapání (recharge 6; standard) • Weapon
Jack Pumkinhead skočí až 5 čtverců k cíli proměněnému v dýni a při dopadu se jej pokusí rozšlápnout.
Melee; cíl musí být proměněn v dýni; +6 vs Reflex; 2d10 + 3
C Explozivní dýně (recharge 3 4 5 6; standard) • Conjuration
Jack Pumpkinhead vyvolá dvě explozivní dýně.
A Pytlík bonbónů (recharge 5 6; standard) • Healing, Necrotic
Area burst 5 within 10; cílí na všechny tvory; +6 vs Reflex; Jack hodí pytlík bonbénů, jenž se pri dopadu rozletí na všechny strany. Zasažený cíl si hodí proti DC 11: úspěch - cíl je vyléčen za 2d6 životů; neúspěch - cíl utrží 2d6 + 3 nekrotického zranění
Alignment Evil Languages Common
Skills Arcana +7, Intimidate +7
Str 8 (+0) Dex 9 (+0) Wis 15 (+3)
Con 11 (+1) Int 13 (+2) Cha 12 (+2)
Equipment Lucerna
Jeste doplnim, ze explozivni dyne je minion, jenz pri zasahu nebo dosazeni cile exploduje v Burst 1, target all, +? vs Reflex, 1d4 ( nebo 1d6 ) fire dmg.
Prosim o nazory, pripominky i ( konstruktivni ) kritiku. Zitra by mel byt Jack nasazen do hry jako finalni "boss".