Inspirován debatou rozhodl jsem se projít Powers a podívat se, které jsou nebojové. Tady je Rogue. Nakonec je jich dost, ale je tam několik opakujících se motivů (neviditelnost, vylepšení dovedností, hodně skákání, zlodějny, úniků, zrychlení a tak... a ty se vylepšují a vylepšují).
Fleeting Ghost (rychlý pohyb aniž bych byl spatřen...)
Great Leap (velký skok z místa...)
Master of Deceit (přehození Bluffování)
Rychlé prsty (rychlejší Thievery)
Chameleon (krátkodobá neviditelnost)
Mob Mentality (lepší Charisma skill a ability ověřování)
Nimble Climb (rychlejší šplhání)
Slippery Mind (lepší Will defense proti duševnímu útoku, což sice zní bojově ale ne nutně musí být)
Certain Freedom (jistý únik z okovů - mimo boj - a nebo lapení v boji)
Dangerous Theft (můžete něco ukrást během boje, opět zní bojově ale svým použitím... nebojové IMO)
Shadow Stride (zase další forma skrytého pohybu)
Foil the Lock (expertní otvírání zámků)
Hide in Plain Sight (další forma "neviditelnosti")
Leaping Dodge (Lepší skákání)
Cloud Jump (takový vylepšený dvojskok)
Hide from the Light (zase taková lepší neviditelnost)
Instant Escape (ukončení Immobilized, Restrained nebo Slowed kondice)
Impossible to Catch (neviditelnost, zase...)