Takze rad bych se zeptal jinych DMu, jak resi nove pridane Expertise featy (Weapon a Implement Expertise) a take jaky je vas pohled na miniony na vyssich lvl.
Dalsi problem, ktery vidim je "novy" fighteruv build v Martial Power - Battlerager (temp. hp po kazdem hitu melee nebo close utokem), ktery fightera na heroickych a asi i nizsich paragon lvlech posilnuje do neuveritelnych vysin - teda aspon to tak vypada)
Dal bych chtel znat vas nazor na Double Weapony v Adventures Vaultu - hlavne na Double Sword (defensive, offhand, light a heavy blade - automaticka volba pro kazdeho rogua).
Zajima me hlavne mehcanicky pohled, protoze RP ospravedlneni je mi v tomto pripade dost jedno - ono se da obhajit skoro vse. Jelikoz je to pro me "problem", ktery docela potrebuju vyresit behem pristich par mesicu, kdy si davam pauzu od DMovani a hraju si sveho githyanskeho swordmaga ve Scales of War z Dungeonu, tak jsem si rekl, ze to sem napisu a uvidim, jake na to maji nazory jini lide.