Elminster se ze superhrdiny změnil opět v pasivního, trochu šileného mudrce a zije na farmě a nechce užívat magii.
Menzoberranzan stále existuje a je to největší město Temných říší.
Evermeet byl přenese do Vílí divočiny, ale jeho odraz zůstává na Abeir-Torilu.
Rudí kouzelníci jsou nyní čistou organizaci (bez spojení na nějakou zemi) a jen stíném své bývalé slávy.
Thay byla zničena a je plná nemrtvých.
Abeir je svět ovládaný draky a prvorozenými. Toril jsou FR skoro tak jak je známe. Byly odděleny Ao(em) když spolu bohové a prvorození bojovali, ale nyní jsou znovu sjednoceny. Abeir nahradil na mapě Mazticu a má rozlohu asi 1/8 Faerunu.
Baldurova brána se opravdu rozrostla a je nyní zřejmě největším městem Faerunu.
Překvapivě Neverwinter (alias Letohrad) byl zničen.
Na FR 4. edice nesáhnu ani za oba Drizztovy scimitary. Naprosto zbytečně a násilně překopaný svět (se "současností" posunutou o 100 let dopředu) jen proto, aby pasoval na změny v kosmologii a systému ras atd. ve 4. edici Dungeons and Dragons..
Proč radši nestvořili WOTC nový svět pro 4. edici, nechápu...
Změny pro 3.edici nebyly populární, ale oproti tomuhle hnusu to nebylo nic...
2cabal:
Kazda zmena se setka s nelibosti a zrovna tobe se ty zmeny nelibi natolik, ze jsou pro tebe neprekousnutelne. Napriklad ja jsem se zmenami spokojen. V FR nehraju - jsou pro me moc dobre popsane:) rad si vytvarim svet primo na miste. Ale vzdycky jsem si z nich bral inspirace.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<