Nerhinn
8.8.2012 15:53
Amazing Encounters
Zápisky: Aiss, Sven1, Sven2, Sven3, ostatní
Užitečné: diskuse, wiki
Ikony: seznam, fungování
.

IKONY
1) Vecna (tak trochu Lich King a tak trochu Princ stínů)
2) Igwilv/Baba Jaga/Démoni/Stínopádové hnusky (Diabolistka)
3) Letní dvůr/Tiandra (Elfí královna)
4) Zimní dvůr/Ledopaní/Herald zimy (ano, všechno hezky pohromadě)
5) Peklo (Asmodeus, Glasya a kdokoli další)
6) Havraní Královna/Maeve (Kněžka)
7) Divoké přírodní síly/gnollové/Zelený dvůr/Nifterlú/Jaseb (High Druid)
8) Vládci Varteny/Stornonti/ Mori (?) (Císař) chápejte jako "civilizace, řád" a lidstvo vůbec

A nyní rozdělení shora uvedených ikon kvůli bodům:
hrdinská (heroic): Císař, Tiandra
dvojznačná (ambiguous): Havraní královna, High Druid
záporácká (villainous): Vecna, Igwilv, Peklo, Ledopaní

Příští hra: ST 3.12.
9.1.2014 17:50 - Almi
A teď nepříjemná zpráva: Bohužel budu muset být zkraje příštího týdne v KV a do Prahy se vrátím až ve ČT ráno. Takže určitě nebudeme v pondělí 13.01.2014 hrát :(

Případné návrhy řešení přijímám, jsem pružný lecjaké domluvě termínu hraní. také, jak tu již bylo nakousnuto, potěšilo by mne přesunutí hraní na čtvrtky, pokud by to bylo možné (Shako, Noire, už vte, jak na tom jste/budete?), pondělky sice zvládám, ale ČT je pro mne komfortnější (jak by řekl Alnag :D).
9.1.2014 18:10 - Nerhinn
Pokud Shako už nemá angličtinu, pak bych návrat ke čtvrtkům uvítala. 16.1. můžu.
9.1.2014 20:02 - Sethi
Já momentálně nemůžu pouze úterky, jinak jsem veskrze přizpůsobivá.
10.1.2014 09:55 - Beltar
A já už si na ponědlí tak těžce vyboxoval volno :-(.
10.1.2014 10:27 - noir
Almi: Za mě jen drobný tip. Stejně jako by měli používat hráči jednoduché postavy, možné by to bylo užitečné i u GM. Je mi jasné, že máš rád ty složité a zajímavé příšer, které mají aury, free akce, reakce a minorky - ale když jsou takové mrchy na bojiště tři, tak mi přijde, že to hru zdržuje fakt hodně. Asi nejvíc ty různé druhy oportunit, které přerušují útoky; sice je mám hrozně rád, ale imho to hru zdržuje dost: jak u hráčů, tak u GM.
10.1.2014 13:23 - Almi
Noir: Já myslel, že moje potvory na bojišti nezdržují..to radši zapomenu na nějakou powers, než abych pracně něco vracel/dělal/nahazoval... jinak, principiálně s Tebou souhlasím a snažím se toho držet.

Ony na vyšších levelech kupodivu ani moc komplikovaný potvory kupodivu nejsou.

Beltar: To mne mrzí. Oba důvody...myslíš, že Ti Eva dovolí přijít i příště?
10.1.2014 15:44 - Shako
Almi píše:
Osobně jsem se utěšoval tím, že když už je nějaký souboj dlouhý, tak je většinou "příběhotvorný/příběhonosný"


Mas pravdu, ze pri te delce souboju, kdyby to byli jen boje pro boj, tak je to jeste horsi. Na nizsich levelech je to v pohode, neni nad prijemne zpestreni, jak tak neco vylootovat. :D

Mene caste souboje uricte nejsou reseni.
O presypacich hodinach jsem dlouho vtipkovali v E a nikdy se nezavedli.

Souboje mi nepripadaji jako pritez, ale jejich delka je proste strasliva - domnivam se, ze je to prekombinovanosti postav na jedne strane a na druhe strane moci potvor, ktere umi blindovat, stunovat, slowovat takovym zpusobem, ze hrac je pak nucen vynechat i jeden tah resp. udela tah, ve ktere toho az tak moc neudelal (neco jako Meldinovske - jsem mrtvy, hazu dead save). To pak vyrazne prodluzuje ten efekt - uz dlouho jsem nebyl na tahu, nic se nedeje. A taky prodluzuje boj - protoze kazdy dmg se pocita....

Almi píše:
rodný hrad Einarra Stornonta

Libilo se mi, ac mam pocit, ze jsem jednou nehral.

Almi píše:
Nifterlú a kraj okolo

Trosku me (jako hrace) zdecimoval ten boj po ceste, ale to uz jsem vyresil ruzne odladenou postavou, takze od te doby se to nestalo - ale mozna jen nenastal ten typ souboje. Obecne se mi to zvetseni mobility postavy libi.

Pokud je nejaky artefakt nebo predmet, ktery dava vice mobility, tak se hlasim o jeho zarazeni do hry. :) Ikdyz aktualni "kane" je jiz dost dobre. :)

V samotnem pribehu jsem se trosku zratil, ale jen decetne.

Almi píše:
Vartena

Vartena vcetne Nove Varteny :) - pro me jednoznacne nejlepsi dobrodruzstvi, co jsem zatim v EE hrali. Bylo to vcelku jasne a zaroven detektivni - bylo, co objevovat. Diky mestu se dalo hodne interagovat s okolim a snadno se to predstavovalo. Nejake separatni akce ala jdeme na noc do hrobky tam byli, ale to jsem nejak ignoroval.

Ferdinanda si pamatuju. Pak tam byla jeste nejake kapitanka mistni straze. A pak Alandra alias ta, kterou urazil Jaseb :)

Almi píše:
Divočina.


Od te doby se v tom trochu ztracim... jsou tam porad nejaci ruznotypovy elfove - lesni, zimni... pak jeste nejaci dalsi?
U Matky carodejnic jsem pochopil, ze vlastne netusim, proc jsme tam sli a to me definitivne zmatlo. :-/


Almi píše:
Bohužel, kampaň je epická a do konce hry zbývá minimálně 10 sezení (když nechám level up každou hru). Jsem přístupný i tomu, zaměřit se více na vyprávění, ale to vyžaduje alespoň elementární seznámení se s dějem předchozím.


Ne, level up kazde sezeni taky neni resenim.



Almi píše:
Takže, Shako, potřebuji vědět, jak to vidíš dál:
(i) Zda chceš hrát AE i nadále;


Hrat zatim budu v mezich moznosti, tj. obcas se stane, ze mi to proste casove nevyjde. Kdybych to chtel zabalit, tak to reknu hned. ;-)

Almi píše:
(ii) pokud ano, zda by ti pomohlo vzít si nějakou, jakoukoli postavu jinou, klidně úplně novou;


Uvazoval jsem nad tim, ale jeste jsem nezkoumal alternativy. Dal bych ti vedet pripadne PM.

Almi píše:
(iii) zda je ještě něco, co by Ti mohlo ode mne pozitivně pomoci, protože vím, že jsi kreativní hráč a dokážeš inspirovat mne i okolí.


Diky, zatim nic. AE nestoji a nepada na me ucasti - doufam, takze netreba delat vse pro me. ;-)


Budu taky moc rad, kdyz se objevi Beltar a/nebo Noir - vase napaditost a vtipky jsme uz AE dlouho nevideli. ;-)
10.1.2014 15:49 - Shako
Almi píše:
Případné návrhy řešení přijímám, jsem pružný lecjaké domluvě termínu hraní. také, jak tu již bylo nakousnuto, potěšilo by mne přesunutí hraní na čtvrtky, pokud by to bylo možné (Shako, Noire, už vte, jak na tom jste/budete?), pondělky sice zvládám, ale ČT je pro mne komfortnější (jak by řekl Alnag :D).


Tusim, ze pripadny pristi ctvrtek (tj. 27.1. -> 30.1) muzu. Dalsi pak ne (ale to vychazi na E). Jinak terminove je mi to jedno - po dobry, ut, st, ct zhruba nastejno.
10.1.2014 17:16 - Beltar
Mě složistost prostředí naopak vůbec nevadila. I když jsem tam nikdy nebyl, rychle jsem se zabydlel. V podstatě si stačí najít nějakého nepřítele, či dva a přátelé, kontaky, vztahy už pak vykrystalizují sami.

V podstatě mi ani nevadili Almiho příšery, on je aspoň zná a odehrává rychle. Je to komplikovanost některých postav spojená s neustálým dokombováním. Měli by jste si udělat kartičky a ty sázet na stůl.

Možná by bylo zajímavé zkusit, že každá kostka dává svoji průměrnou hodnotu damage a na zranění neházet, rovnou ho mít poznamená a hlásit ho. Na našich levelech a při tom počtu kostek, už to stejně statitika dost srovnává.
Třeba 3D8 + D6 je 3*4,5+3,5=17 damage.

Almi: Snad jo, a koukej se ozvat, nerad bych tě musel nahradit... ;-)
10.1.2014 18:04 - noir
Já bych se jen zastal překombených postav: třeba healeři hru zdržují logicky docela hodně. A to proto, že tenhle typ postavy operuje hodně minorkama, free akcema a udržuje spoustu efektů - a to prostě hru zdržovat musí. Jenže role té postavy je holt tak vymyšlená.

U potovor nejde vůbec o to, že by je ALmi neuměl. To naopak, on je ovládá výborně. Problém je v designu některých. Když má mrcha třeba takový ty dvojútoky minorkou, nějak efekt, na který se hází při pohybu, pak obyč. burstový útok,je to fakt hafo hodů. A pak savů atd...

Já bych ve čtvrtek měl moct :)
13.1.2014 13:39 - Smud
Za me 16.1. ano. :) Zbytek diskuze prectu pozdeji, ted nestiham.
13.1.2014 13:40 - noir
Já bych si s Váma zase rá zahrál, ale...Za mě tak, že nemám v papíru žádnou postavu. Když bude fungovat Builder, je to OK, bez builderu to pro mě nemá smysl - strávil bych strašně času pří vytváření čehokoliv smysluplného...
13.1.2014 17:04 - Shako
Smud píše:
Za me 16.1. ano. :)


Ja nemuzu, ale pokud muze Beltar a/nebo Noir, tak klidne hrajte. ;-)
15.1.2014 15:19 - Almi
Ahoj,
tak se výměna oken trochu protáhne, resp. chci pomoct s úklidem, je to jak po výbuchu. Na zítra dopoledne si ejště beru volno a budu asi potřebovat být déle v práci..

..vzhledem k tomu, že by všechno bylo totálně našponovaný a nejsem si jistý, zda by bylo kde hrát, přiznám se, že by mi hodně pomohlo moct hru tenhle týden úplně zrušit...

..omlouvám se :/
15.1.2014 15:58 - Nerhinn
V pohodě, aspoň bude příště Shako.
15.1.2014 20:05 - noir
Jasný! Co bude příští týden se uvidí...příští týden.
Jak to vypadá s tím Builderem, Almi, myslíš že se to stihne?
21.1.2014 10:24 - Almi
Hola,
tak snad během zítřka, jak to wizardi zprocesují, bude funkční builder.
21.1.2014 14:23 - Nerhinn
Příští hra tedy příští čtvrtek, 30.1.?
21.1.2014 14:38 - Sethi
Pro mě je ok pondělí i čtvrtek, přizpůsobím se.
21.1.2014 14:57 - Almi
Pro mne by byl čtvrtek 30.01.2014 fajn a počítám s ním.

V případě nutnosti si dokážu poradit i s pondělkem.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.067129850387573 secREMOTE_IP: 18.191.125.144