Osobne jsem na to koukal a vazne nevim, co rozdelit... Tady jsou ty nase...
Gunnery chteli kluci rozdelit na G. Laser, G. Ballistic, G. Missile a G. Artillery
U me jinak jsou schopnosti Agility a v zasade i Toughness momentalne na pytel, protoze jsou to pozustatky osobniho boje. Ale daji se nechat. Strelbu osobnimi zbranemi bych bral, kdyz uz jsou gunnery tak rozhozene, prave z nich, takze ani to se neda pridat.
Co se da rozdelit je asi Deception - na social skills (bluffovani, mateni postojem, prevleky) a na hard skills (otvirani zamku, falsovani dokumentu, kradeni).
Dale se da rozdelit urcite Knowledge - na technologii, galaxy lore (byrokracie, historie, vazby rodu, firem apod), life siences (psychologie, biologie, sociologie apod).
Pokud by bylo potreba delit dal, da se rozhodit Persuasion - na vyjednavani (diplomacie, obchod) a na taktiku (veleni v boji, ten bonus na inic)
Dale toho ma celkem dost Scouting - zase na tedy "survival" a pak na plizeni a schovavani...
Mechanics - nemusi nutne obsahovat demolice a ty mohou byt zvlast... Na druhou stranu se zas tak casto nevyuzivaji ve hre a nevim, co by mela uroven "3." vlastne delat vic jineho, nezli treba "1."...
Nic dalsiho me ale nenapada. Jirko, asi je potreba si vazne rict, kolik hracu chces mit jako max - i s takhle rozsirenym systemem si myslim, ze vic jak 4 jsou porad moc...
Osobne bych to na tom zastavil a pokud chces dalsi lidi, zalozil dalsi hru - sest lidi se v Battlu nikdy neuzivi, respektive boje budou prilis dlouhe (musis dat vic nepratel, vic pocitani, vetsi bordel ve sledovani atd). A na tom to v zaklade stoji a pada, protoze pro 4 lidi tohle v zasade staci - staci, kdyz si dame misto soucasnych cca 20 bodu, treba jen 15 a hnedle neco nebudeme stihat, aniz neco zbytecne stepime...
Za sebe tedy rikam nechat pravidla a mit limit hracu na ctyrech z mnoha duvodu.
Agility (obratnost) - určuje, jakou má postava obratnost a mrštnost.
Athletics (atletika) - veskere pohybove dovednosti jako beh, plavani, skakani, vydrz, boj na blizko ci beze zbrane
Deception (podvody) - falsovani dokladu, lhani, pretvarovani se, kradeni, vloupani se, ...
Gather Information (ziskavani informaci) - vyslechy, uplaceni, google, ...
Gunnery (strelba) - schopnost strilet z cehokoli, vcetne pechotnich zbrani.
Knowledge (znalosti) - komplexni vzdelani v teoretickych oborech (vsechno dohromady).
Mechanics (mechanik) - opravy, konstrukce, demolice...
Perception (vnimavost) - vsechny smysly dohromady.
Persuasion (presvedcivost) - ukecavani, veleni, ...
Piloting (rizeni) - rizeni cehokoliv.
Scouting (pruzkum) - ninja v prirode, schovavani se, plizeni, pohyb a preziti v prirode, ...
Toughness (houževnatost) - má vliv na celkovou odolnost postavy.
Treat Injury (lekarstvi) - prvni i posledni pomoc, bonus na damage proti humanoidum
Use computer (pocitace) - prace s pocitaci, hackovani, sensory a komunikace