jira
23.5.2011 13:43
Battletech
bude se hrat klasicka doba ta vyhovuje vsem

Máte zájem o sérii článků/videí o BattleTechu (deskové hře)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body11
Nekladné body1
Autorská citace #1
24.5.2011 13:10 - jira
prvni zezeni bych vydel za 3 tydny vyjadrete se
Autorská citace #2
25.5.2011 07:36 - tony
ehm klidně jakmile dojasníme podle kterých pravidel a co fšechno
Autorská citace #3
25.5.2011 08:56 - Hunter
Za sebe rikam, ze mi stavajici pravidla vyhovaly, protoze nebyly nijak slozite a mame uz v nich jasno - tot k zmenam pravidel - jsem proti meneni :-)
Casove bych potreboval spis datum, protoze uz ted muzu rict, ze 11.-12.6. bude jeden den na hrani deskovek, tudiz ten druhy (nejspis sobota) je vicemene k dispozici. Tyden na to, tj. 18. a 19. mam zatim volno.
Ale jak jsem uz rikal, Battla si rad zahraju :-)
Autorská citace #4
25.5.2011 17:08 - Babau14
Snážíme se dát to z Jirkou dohromady nebude to moc jiné než to bylo.
Autorská citace #5
25.5.2011 19:59 - jira
tak pred bezne datum je 4-5
Autorská citace #6
26.5.2011 09:32 - Hunter
Ten vikend se mi nehodi, nebudu k dispozici urcite.

Ad pravidla - je to blbe, ale slapnu do toho - kluci, tu hru jsme zalozili my s Wriglym a Tondou - vsichni mame jakous takous predstavu a vime, ze tech pravidel je tuna. A protoze jsme tu hru rozjeli my a pak az predali na stridacku GMkovani, tak rikam, ze ty pravidla je potreba resit s nami - bud tady, nebo osobne, ale nehodlam pak zase neco resit a prijit k tomu jak slepej k houslim... Tenhle princip mi vazne nevyhovuje a mam pocit jak s Mnichovem, takze prrr :-)

Pisnete sem, co vam tak vadilo, ze to potrebujete resit a uvidime... Protoze Jirkovo hrani dohrajeme ramcove za dve, tri sezeni a pak pokracuje bud Tonda, nebo ja = budem zase menit pravidla podle GM? Tak se pojdme shodnout, ale my jsme ty pravidla resili kolik mesicu a nemam zajem do toho jit znova!

Battle ma tuny pravidel, kazde jine, jdou pravidelne proti sobe a pravidelne mivaji nedoresenosti. Proto co se tyka zakladnich soubojovych pravidel, nebo postav, nevidim duvod s tim zase neco vymyslet. Pokud jde o vybavu, tak tam to kluky zajimalo a nad tim ma smysl se zamyslet.

Jo a jak vidis, tak me tenhle pristup evidentne uz sere :-/
Takze komunikujte! :-/
Autorská citace #7
26.5.2011 13:50 - Babau14
Nadhodím lehce pravidla
souboj mechů je stejný +- mini upravy za skili
Každý sklil má uroveň 0-5 jako dřív (jenom jich je víc)
Přibidou povolání (nic zásadního) jedná se tvorbu postavy která dostane 5 sklilů za povolání a cca 3-6 za INT
Autorská citace #8
26.5.2011 15:24 - Hunter
Mini upravy za skill? Co si pod tim mam predstavit? :-)

Kazda uroven ma 0-3, alespon tedka... Takze tot zmena...

Jake dalsi maji pribyt? Co chybi?

Stale se tvarim skepticky :-) Ale vazne, moc nevim, proc to menit, kdyz to funguje - a posledni pokus o rozsireni dovednosti se setkal s nelibosti...
Co se "int" tyka - umyslne nehrajeme atributy - sice se daji od neceho odvozovat, ale to bylo jen pro nutnost osobniho boje, na ktery jsme se nakonec vykaslali. Int a charisma je vylozene na hracich a jak si postavu predstavi, stejne tak sila, obratnost apod. Jak jsem psal - tvorili jsme system jako zkuseni hraci/GM, takze vime, co je rozumne a kdyz se to do hry nepromita, nebo jen trosku, tak to neresime...

Zkuste to tedy bud sepsat, nebo napsat, odkud to berete, at se na to muzeme mrknout a vyjadrit se. Za sebe rikam, ze necitim potrebu menit cokoliv na soucasnych pravidlech (kor kdyz nehrajeme osobni kombat). Nerikam, ze system je dokonaly, da se asi i vylepsit, ale to se musi udelat predem. Hodne predem, aby se to probralo vcas a ze vsech uhlu - a pak se to neresilo zbytecne pri hre...
Autorská citace #9
26.5.2011 16:39 - jira
tak si treba on vikendu sednem nekam do hospudky a pokecame pokud se to nebude zamlouvat a nedohodnem se tak budem hrat normane a ja rozjedu zvlast battletech s upravenyma pravidlama kdo bude chtit tak se prida,chtel sem delat gm na battletech dyl spis me ba gm ale pokud bude trvat na tom aby sem to predal tak zadnej problem
Autorská citace #10
26.5.2011 17:12 - Hunter
ja nemam problem s GMovanim od tebe, ale mam problem s timhle pristupem - to je to co mi vadi...
A system "ja jsem rozhodl a vy se s tim smirte" je sice prima, ale ne na te strane "smirte"...
Tot cele... Pokud jsou to rozumne zmeny, ktere resi neco, co nekoho trapi a vsichni se na tom shodneme, tak budiz, ale prekopavat system na nejaka pravidla se mi nechce, protoze u vetsiny tech pravidel, co jsme zkouseli, jsme nakonec narazili na nejakou kravinu, co nesedela... A pak jsme se pul dne hadali, jak to bude dal, co to pravidlo ma delat, potazmo si rikali, jaka je to jen volovina...

Ad vikend hospudka - asi nebudu stihat - v sobotu kamarad resi svatebni jidlo a ja spadam do organizacniho tymu. K tomu navic budu mit vedlejsak. A v nedeli je SW, po kterem jeste budu neco odehravat s Wriglym, takze to taky nepujde... Ale mohl bych zkusit bud utery vecer (tak kolem osme/devate), jako nejblizsi termin... Nebo pak v prubehu tydne podobne, respektive kdyz bude volny, tak patecni vecer pristi tyden...
Autorská citace #11
26.5.2011 18:11 - jira
ja vas nestavim pred hotovou vec to co delame s petrem je jenom navrch je jasny zeto budem rozhodovat vsichni v utery u me dobry muzem kolem te devate na chvilku
Autorská citace #12
27.5.2011 08:02 - Babau14
Pavle co se osobních soubojů týče ty právě chceme zavést proto stará pravidla nestaší. Jirka si chce vytvožit stabilní skupinu na hraní jako máš ty SW a Patfaindry. Dál se tedy může konat hraní dřívějíším spůsobem střídání DM s původními pravidli. Pokoušíme se něco přivést k životu a sistím co jsme našli v pravidlech Battletechu nám příjdou moc složité (proto tvorba nových)
Náš základ je ponechat to co je a přidat osobní boje.
Není to až ta jednoduché nejde jenom o hraní mimo mecha ale i souboje ve zbrojích nebo v Protomechovy.
Autorská citace #13
27.5.2011 08:05 - Babau14
Skilů máme v tudle dobu z původních originálních 60 asi 20
Vlastností je 7
Tvoříme urovně 1-50cca
Povolání která dají bonusi a polovinu počátečních skilů

Pokusím se něco spáchat v textové formě a dát do materiálů
Autorská citace #14
27.5.2011 09:36 - Hunter
Kluci, nema moc vyznam tvorit takova pravidla - nechteli jsme podle nich hrat... Takze system "levlu" jsme umyslne opustili a jdeme jen skillovy system.

Houknu na Wriglyho a Tondu, at se nas sejde vic a muzeme to probrat hromadne, ale prozatim si myslim, ze by bylo vhodne spis pockat a pak se do toho pustit, nez obracene :-)

Ad pravidla - pro me ta dulezita otazka je:
Proc tvorit nova, co vam na stavajicim nevyhovuje? Osobni boj jsme totiz stejne moc nechteli odehravat. Co se tyka protomechu a obleku, chvili jeste potrva, nez se v inersferach objevi (asi tak 20 let, jestli se nepletu), coz herne jeste dost potrva - takze bych se jima tolik netrapil...
Autorská citace #15
27.5.2011 12:05 - tony
1) už ty stará pravidla řešili všechno co jsem považoval za potřebné.
2)speciálně já nemám nic proti používání ostatních typů bojovích strojů.
fakt že to je (velice mnoho)nevyvážené je problém stejně jako jejich pojmutí.
příkladem je mnou pravidelně používaný chladič,který má v principu
"jen" 200kg a zbytek je kontejner na snadnou manipulaci.
3) viz bod1 co se týče atributů a lvlů
4) povolání je jen pěšák,warior a pilot cokoliv nad to je omáčka(= NPC)
jejich řešení viz bod1

5) Nicméně nemám problém abyste si vytvořili cokoliv co považujete za zajímavé nicméně už ted vám mohu říct že mám natolik nabušenej výkend hraním že na další hru budu muset něco oželet nejspíš Patfajnder přeci jen SW potřebuju k vlastnímu motivování když to sám PJuju v týdnu s jinou partou :)

6/spíš technický dodatek) v okamžiku kdy je na výběr větší než malé množství typů vehiklů ve kterých se dá bojovat ,osobní souboj postrádá smysl protože:
a)nepřítel který na nás bude útočit bude některý z těch typů sám mít což znamená že boj bude krátký a pro nás ukončující misi/kampaň pokud natom nebudeme stejně
b)kombinace některých prvků z pravidel vytváří natolik vážný dosbalanc (míněno tak jak to je psáno) že to je v podstatě neřešitelné i pro mne a to jsem do těch pravidel maniak.Tím chci říct že čím více se to přiblíží realitě tím méně to bude hratelné.A věřte že to mám vyskoušeno na vlastní kůži.A opravdu mne neláká znovu hrát realistický BT kdy kolo trvá 7hodin jen proto aby se všechno spočítalo
ručně nebo 1hodinu kdy se to prožene přes komp skrz vzorečky s jedenácti a více proměnými.
c) jestli potřebujete vážně realistickou hru s atributy vážně vám mohu doporučit realistický pokus z dechu draka kdy bylo cca 250 atributů každý měl vlastní hodnotu a při hraní pokaždé když ste měnili motivaci momentálního konání tak došlo ke konttrastnímu hodu všech atributů proti všem ostatním.Ten který vyhrál ste museli "zahrát".V boji pak bylo opravdu zajímavé když vyhrál některý ze "sexi" atributů a vy jste místo boje skoušeli zničeho nic protivníka svést/oject nebo když vyhrál mamon a vy jste uprostřed smrtícího útoku ze zálohy vytáhli šrajtofli a skoušeli protivníka uplatit.Byla to zábava jen těch hodů byxlo vážně trochu hodně.Ale jestli atributy potřebujete mohu vám to jen doporučit protože se tím skutečně piluje herecké umění jednotlivce a o to v téhle hře taky trochu jde.
Autorská citace #16
27.5.2011 15:18 - Hunter
Diky Tondo za shrnuti, ze v tom nazoru na pravidla nejsem sam :-)
Ale predpokladam, ze kluci nemeli v planu te nechat hodit, jestli skrze mecha ojedes se svou asiatkou ciziho pilota/pilotku... I kdyz by to asi taky bylo zabavne rpg, vic bych si pripadal jak v Japonsku, nez v alespon vzdalene smysluplnem svete :-)
Autorská citace #17
27.5.2011 15:25 - Hunter
Tak jako tak,

utery, 20:30 asi v Pivovarnickem dome pod IPakem - pivko a pokec o battlu a pravidlech na cca pul az hodku, ok? :-)
Ja tam teda budu :-)
Autorská citace #18
27.5.2011 15:28 - tony
já budu jinde,nicméně ve středu mám volno
Autorská citace #19
30.5.2011 08:20 - Babau14
Tondo
bod 6 nechápu o co ti jde ????
Nechcem realistická pravidla na co
Kombinaci pravidel jsme vzdali na počátku
Pavle
Opakuji po několikáté pravidla stavajíci nestačí jak máme odehrávat souboje mimo mecha ? Jirka si chtěl založit svojí vlastní družinu na hraní Battletecha.
Slo hlavně o to že stavajíci RPG prvek je jen doplněk a to dost mrzácký.
Autorská citace #20
30.5.2011 08:21 - Babau14
Proberem to v uterý v hospodě.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096602916717529 secREMOTE_IP: 54.166.170.195