Já to nečet, resp. čet, ale nestudoval, úplně řádek po řádku - já obecně nejsem moc na hraní podle cizích modulů a moc zkušeností s tím nemám (stejně jako se moc detailně neorientuju v rovnováze 5e...), takže feedback na úrovni úplných detailů Ti asi nedám.
Z "širšího" pohledu mi ten příběh přijde docela v pohodě. Na povrchu to je přímočarej taktickej příběh, kdy je potřeba zachránit vesnici před partou násilnickejch zlounů s rukojmíma (a dvěma ukradenejma slepicema), je tam nějakej kontext prostředí, opevněného místa... nic převratného, ale nic, co by urazilo, taková normálka. Dá se to odehrát ploše jen v téhle rovině a nebude problém. Pod povrchem je nějaké pozadí událostí, které skrývá nějaká tajemství, dá se to rozmotat bez přílišných komplikací a ty věci co se dějí okolo do sebe pak zapadnou bez toho, aby to všechno byla "jen náhoda" plus to tomu přidá na nějakých jiných aktivitách a typech střetnutí a tak.
Osobně bych to asi zvlád odehrát vcelku bez problémů - co člověk potřebuje tam je připravené, zbytek si snadno doimprovizuje.
Jediný, co by mě na tom zajímalo, je, co ste na tom sakra hráli 12 hodin - možná mám jen ujetej odhad protože nejsem moc zvyklej hrát podle cizí přípravy, ale tak od pohledu mi to přijde spíš jako taková 4, možná 6 hodinovka - takovej standardní one-shot. Abych z toho vytřískal 12 hodin, tak bych asi potřeboval družinu s už rozjetou dynamikou, co se mi tam pocestě ještě pětkrát o něčem zhádá zatimco si bude řešit vlastní věci mezi sebou, nebo bych musel rozvést nějaký ty náměty cos tam tak pocestě poházel do okolí.
EDIT: jakože pro představu, za 12 hodin sem s různejma skupinama zvládnul odehrát
Dead Rock Seven a Pleasure Bringers - obojí
řádově složitější scénáře. Uznávám teda, že sme to jeli pokaždý obojí v hodně rychlym tempu bez většího oddechu nebo RP meziher, ale i tak...