jira
23.5.2011 13:43
Battletech
bude se hrat klasicka doba ta vyhovuje vsem

Máte zájem o sérii článků/videí o BattleTechu (deskové hře)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body11
Nekladné body1
Autorská citace #82
23.6.2011 15:37 - jira
pavle vyzvednu te 9:30 u tebe v nedeli,vojto klido prid postavu a mecha udelame na miste
Autorská citace #83
23.6.2011 16:52 - tony
myslím že jeden výlet v týdnu zvládnu,takže já se v neděli stavím.
Autorská citace #84
23.6.2011 18:01 - Fibriso
btw, zrovna jsem narazil v pravidlech na jednu větu, konkrétně že pokud má mech sekerku v každé ruce, stejně může udělat pouze jeden útok.
takže Petrův mech sekerníček by se stal kapánek (zcela) k prdu
Autorská citace #85
23.6.2011 18:50 - Vojtěch
To je správně! Ale jednu může mít záložní, kdyby o první přišel (ruce jsou po týlu nejslabší a střílí se na ně o dost častěji). V praxi sekera má ještě pár dalších nevýhod. Nepoužívá tabulku zásahu pěstí, ale normálně celého OBRa, takže se vyplatí dvě pěsti a doufat že nafackuji pilotovi, nebo kop a stejné poškození jako sekera, bez nároku na tonáž a koncentrace do nožiček, které, když už jsou křáplé, zamenají že protivník doběhal a často se jde podívat kde má ten galaktokrtek noru zblízka.

Dobrý způsob použití sekery je ve skutečnosti v kombinaci se slušnou rychlostí a tryskami, aby se dalo křápnout do zad a taky pancířem, aby OBR přežil než se k něčemu takovému dostane (a i tak si myslím, že pěsti mají lepší šance z této pozice něco udělat).

Pro podobnou akci bych doporučoval modifikovat Wolverine/Griffin/Shadowhawk které mají jak pohyblivost, tak výdrž a zbraň, co by mohlo stát za to vyměnit. I když já bych se na to vykvajznul a raději střílel ;)

EDIT: Ještě jedna věc - u toho vašeho sekáče to asi na pořad nepřišlo, ale část těla vykonávající fyzický útok nesmí střílet - tedy rakety v nohách Crusadera, PPC a lasery v rukách Maraudera atd.
Autorská citace #86
24.6.2011 07:14 - jira
takze hrani v nedeli od 10:00 na ceskomoravske v herne
Autorská citace #87
24.6.2011 09:36 - Hunter
Kluci, chapu ze jste novi a ze nektere veci jsou jinak oproti zakladu. Doporucuju se mrknout na nase domovska pravidla - "home rules"
Najdete je na me strance... Tam se take pise, ze kyje se daji pouzivat oba. Opravdu ale zasahuji na celem rozsahu, ne jen v horni pulce tela (dle 4. edice). Vzhledem ale k tomu, kolik vazi a vseobecne obtiznostijejich vyuzivani jsme zavedli, ze utoci jiz ve fazi "strelby", dale ze jde utocit obema naraz a ted bych navrhoval doplnit i tu upravu, ze to jde jen do tabulky zasahu pesti, protoze to je jejich hlavni smysl - ze mohou snaze zasahnout hlavu mecha...

OK, na desatou se tam nejak dostanu :-)
Autorská citace #88
24.6.2011 13:15 - Hunter
Fibri a kluci vseobecne, poslete mi mechy a postavy - mam k tomu dva duvody. Jako velitel jednotky bych rad vedel, co vasi mechove umi a na co jste dobri se svymi dovednostmi a zaroven rad nabizim moznosti optimalizace pri zahrnuti vsech nasich pravidel - idealne jeste behem dneska, kdyz vas vidim online :-)
Autorská citace #89
24.6.2011 13:55 - Vojtěch
Hele, co přesně tedy můžu mít jako žoldák? Jestli je to v těch pravidlech ke stažení, tak to doma nějak spytlíkuju, ale jinak bych tedy rád nějakou finální verzi.
Autorská citace #90
24.6.2011 15:05 - Hunter
Jako zoldak mas do zacatku skilly takto:
250 do primarnich a 150 do civilnich. Maximum je stupen 3, ale u libovolneho poctu skillu.
Mecha si muzes vzit dle technical readout z 3025 (jak "Original" knizka, tak "Revised") - a to az do vahy 70 tun vcetne.
Da se upravit az 30% vahy mecha. Pozor na zbrane v rukou - na jedne ruce se da zlevnit az celkova vaha mecha / 20, tj. u 70 tunoveho je to 3,5 tuny. Take se da zlevnit max. 1/2 vahy zbrane. Neboli napriklad kdybys mel v prave ruce PPC, tak misto 7 tun vazi jen 3,5 tuny. Pokud bys tam mel AK-5, ktere vazi 8 tun, tak se zlevni o maximum, tj. o 3,5 tuny a zbyde ti 4,5 tuny vahy.
Stejne tak muzes ale na leve ruce zaroven mit 8 str. laseru. Ty dohromady vazi normalne 8 tun, sleva je 3,5 tuny (7 laseru vazi polovinu, tj. 0,5 misto tuny) a tudiz je to 4,5 za 8 laseru...
Chladice se nedaji nijak zlehcit. Vybava a zbrane jsou dle 4. edice.
Jeste pripominam externi armor, ktery je efektivnejsi, nezli obycejny. Mech muze nest maximalne 1/10 sve vahy externiho pancire (u 70 tunky tedy 7 tun). Kazda tuna se da delit na pultuny. Kazda tuna ma 14 tecek a kazda pul tuna pak tecek 7. Vaha externiho armoru se do vahy mecha pocita polovicne. Tj. 7 tun externiho armoru (dohromady tedy 7x14 tecek) vazi jen 3,5 tuny. Zaokrouhlujeme na cele ctvrt tuny. Externi armor je potreba umistit do slotu, zabira vnitrni kritickou pozici (jak pul tuna, tak tuna zabira prave jednu). Neda se tedy delit mene, nez na pul tuny. Vseobecne byva vyhodne se klidne i zbavit standardniho pancire, aby externiho bylo co nejvic...

Tot asi cele...
Autorská citace #91
24.6.2011 18:36 - Fibriso
hmm, kolik že stojí ty dvojitý heatsinky? 500 000 modifikace aby je mech mohl nosit?
to se mi zdá trošku předrazěné...
Autorská citace #92
24.6.2011 18:40 - Vojtěch
V praxi ti musí rozebrat celý reaktor a všechny chladící jednotky vyměnit.
Autorská citace #93
24.6.2011 18:47 - Babau14
Jo dělá se na tom
Jenom nemáte někteé nové věci které budu testovat na svém mechu pak budou k premontování i na váše mechy.
Záleží na Jirkovi
Budu testovat anto missile systém 1tuna zasáhne o 1d3 míň raket a dá ti to 2 tepla stojí to 100tis
Další vymoženost bude Armor heavy ferro fibrous který dývá více teček a to cca o 12% to jest armor 18/ externí 16 stojí však 5x víc než normální armor to jest 50tis za tunu ( používání tohodle mě asi brzo přejde mám to jen v externím )
Autorská citace #94
24.6.2011 18:50 - Vojtěch
že se s tím hrabete, když je po ruce standardní technika (tím myslím lvl 2)
Autorská citace #95
24.6.2011 18:55 - jira
jenomze my pouzivame tech 1 lvl a a hraci muzou tech 2 ale v pravidlechje to trosku na hovno
Autorská citace #96
24.6.2011 19:09 - Vojtěch
Co je v pravidlech na houby? Je to tam i s cenami a jen určíš které jsou dostupné. Dokonce je to tama i v tabulce, takže se ničehož nehledá...

Jinak je to šumák, já si vystačím s retrotechem i kdyby Atlas na Dire Wolfovi jezdil :D
Autorská citace #97
24.6.2011 19:11 - jira
takze co se tyce zbrani v ruce pocita se stadartni vaha pokud se bude pocitat pulka tak pretizite mechy a budou zato postihy
Autorská citace #98
24.6.2011 19:16 - jira
plati to co napsal pavel
Autorská citace #99
24.6.2011 19:25 - Fibriso
double heat sink, když je chci primontovat ne do zakladnich 10, ale pridat nad oněch 10, tj chci je jako dovybavení, stale musim vyplaznout pul mega?

a jak je to sakra tedy s těmi zbraněmi???
pocita se pulka nebo cele?
24.6.2011 19:31 - jira
tak jak psal pavel
24.6.2011 23:43 - Hunter
Fibri, precti si znovu muj prispevek - kdyz jsem ti tvoril mecha/upravoval, tak jsem ti je tam uz ty poloviny zapocital. Kdyztak mi muzes poslat co chces a kdyz budu mit zitra cas a trochu energie, podivam se na to. Kdyz ne, tak je mi lito :-) Cas na to byl...
Ad vybaveni - jenom pripominam, ze jestli budeme hrat jednotku, tak fancy zpusob "hura thle stoji xy kupuju to" bude slozitejsi :-) Pac budeme prasule rovnomerne delit, respektive dle zasluh rozdelime co bude ze zisku, pokud to nebude potreba investovat... Jojo, jak jsou ve hre penize, pojedeme ekonomiku a ucetnictvi a na vsechno budu potrebovat doklad ;-)
Cao v nedeli!

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079803943634033 secREMOTE_IP: 54.243.2.41