jira
23.5.2011 13:43
Battletech
bude se hrat klasicka doba ta vyhovuje vsem

Máte zájem o sérii článků/videí o BattleTechu (deskové hře)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body11
Nekladné body1
25.6.2011 06:44 - tony
pavle posílám ti mecha skoukni ho přepočti a dovybav externím pancířem kuju :)
a když v tom budeš skus ho vytisknout
26.6.2011 08:17 - Hunter
Tak to netusim, kam jsi ho poslal, me nedorazil, mam jen mecha od Fibriho... A tisknout o vikendu opravdu nemuzu :-) Musite si rict vcas, kdyz jsem v praci a mam na to cas i tiskarnu...
27.6.2011 10:58 - Hunter
Hrani mame za sebou... Byl to ale docela masakr :-) Hlavne diky Jirkovym silenym hodum... Tolik zasahu do hlavy, potazmo kriticky do trupu jsem dlouho nevidel :-)

Po dohode s Jirkou nabizim novou upravu pravidel:
Efekt prvniho kritickeho zasahu do gyra - postih na rizeni +3
Tot cele, tj. vypoustime cast, kdy se musi na rizeni hazet pokazde, kdyz chces bezet, nebo skakat. Tahle cast totiz z obratnych mechu udela obetni beranky - neutecou, stanou se snadnym tercem a ta +3 k hodu je dost na to, aby si kazdy nabil pomerne brzo tlamu... Co vy na to? Souhlas/nesouhlas, pripadne proc?

Druhe pravidlo k doreseni se tyka vyhazovani munice. Za me rikam:
Vyhozeni munice se hlasi na zacatku kola a probiha po cele kolo. Munice je odstrelena z mecha a to na konci kola a cela zbyvajici z daneho slotu. Zbran kterou munice zasobovala se predtim pripadne dobila.
Neboli neni potreba se zastavovat, ci jakkoliv limitovane chovat. Celkem se mi libi myslenka, ze je potreba munici odhazovat cele kolo, takze je na to potreba myslet dopredu, ale omezeni na pohyb mi prijde zbytecne. Stejne tak se to prijemne doplnuje s faktem, ze munice exploduje dost citelne a cela zbyvajici, nikoliv jen jedna salva. Kvuli tomu prave ma vyznam si vzit CASE - ten ale navrhuju udelat tak, ze obsahuje celou munici v dane lokaci a vazi stale 0,5 tuny.
27.6.2011 11:51 - Vojtěch
Mně je to jedno celkem, podle mě byly omezení pohybu kvůli tomu, že asi není úplně košer sypat munici ven kolem zažehnutýh trysek nebo když člověk skáče jako zajíc při běhu, ale jinak na tom nesejde.
29.6.2011 13:00 - Hunter
Tak jsem na ty svoje stranky hodil seznam jednotek, co mame. Uplne si to nepamatuju, ale nasel jsem podklady z puvodni planety. Takze se na to muzete mrknout :-) V zasade ale budeme urcite potrebovat tu Unionku zesnuleho krale jako valecnou korist - jinak nemame dost prepravnich prostredku na celou skupinu... Ty Long Tomy jsou deeesne tezke :-) Ostatne pocet posadky na ne se rovna zbyle posadce ostatni techniky :-)
Tanku jinak mame celkem dost na to, ze je vlastne nepouzivame - na tehle planete to moc neslo kvuli flexibilite, ale snad to do budoucna pujde. Hlavne ale asi budou branit vysadkove lode, potazmo Long Tomy a mechy muzou vesele do predni linie :-)
Btw. kdyz uz jsme u mechu, hodlam tedy prejit taky na tezkeho mecha, idealne rovnou 80ti tunku, at to nemusim menit. Kdyz uz stejne nebudeme rychlejsi, tak alespon zvysime palebnou silu :-)
29.6.2011 21:02 - Vojtěch
Zkus hodit okem na Victora a nebo nějak ke skoku upraveného Thuga, či Zeus T.

Všechno jsou to nijak neupravované mašiny z TRO 3025.
29.6.2011 23:25 - Fibriso
80t už jsou Assault mechy, ne heavy
30.6.2011 08:03 - Vojtěch
Co já vím co má VELITEL dovolené, když 80, tak 80... ;)
30.6.2011 13:11 - Hunter
Assasult je 90 a vic :-) Beru modifikovaneho Thuga :-) Ale uvidime, kolik bude stat...
30.6.2011 16:02 - Vojtěch
Assault je 80 a víc, v tomhle má Fibri pravdu!
30.6.2011 16:27 - Hunter
hmm, tak netusim, nemam to tady s sebou, ale ve vysledku je to pomerne jedno - stejne jsme banda sneku :-) 4/6/4 je tak akorat.. A realne se oproti 75 ma 80 lisi tim, ze ma o pul tuny vic externiho armoru a o pul tuny klasickeho armoru vic... Takze zadna velka zmena :-)
30.6.2011 17:03 - jira
cau bando takze opravy fibri-oprava 370 tisic,vojta 125 tisic,tonda 50 tisic,pavel 190 tisic,petr 190 tisic,jinak nic ste nedostaly dodatecne misto toho mate jeste jednu unionku a lialo vam nabizi za 7 mil starsi nakladni vesmirnou lod
30.6.2011 17:04 - jira
dalsi hrani muzem dat o statnim svatku
30.6.2011 17:36 - Vojtěch
Jo koukal jsem na ten pronájem Unionky - 150000... nevím odkud se vzalo 10000000.
30.6.2011 20:18 - Fibriso
mohu požádat o rozpis co je za co a kolik z toho je ten Artemis? (Opravy)
mě by oprvadu totiž zajímalo, kde jsem nabral těch 370 tisíc, když novej acutator stojí cca 32500 (oprava dejme tomu pulku), přičemž jsem říkal, že ten artemis zatím opravovat nebudu.
1.7.2011 07:34 - jira
jeto jednoduchy mas v pytli celou ruku i s raketometem takze ti napisu rospis lrm 15 175 tis,15 tis pancir,ruka 15 tis
1.7.2011 08:55 - Hunter
Vojtěch píše:
150000


To neni pronajem, to je minimalni udrzba na jeden vysadek :-) Takze to jsou jen naklady na palivo, posadku a nahradni dily pro jednu misi...

Ad dalsi hrani, netusim, jestli budu k dispozici pristi tyden, mam dovcu a uvidim, kde budu...
1.7.2011 09:18 - Hunter
Jirko, uplne nechapu to, ze nedostaneme zadne penize a dostaneme misto toho lod.. Jake penize presne nedostaneme?
Ad vesmirna lod, ok, asi by bylo lepsi to prohlasit jako soucast platby za dalsi misi? I kdyz si osobne myslim, ze davat nekomu lod, i kdyby opotrebovanou apod, je zbytecne. Snazsi je dat trvaly pronajem od nejake spolecnosti, ktera je vlastne majetkem pres nekolik krycich treba liaovske tajne sluzby... fyzicky ji tak muzeme porad pouzivat, ale jako majetek zustava v rukach liaovi...
To se muze tykat i te vysadkove lodi...
1.7.2011 10:35 - Vojtěch
Jinak by asi nebylo od věci pronajmout si náklaďák, třeba Buccaneer. Unionka na výsadky a tohle na kořist a to, co se nevešlo (BTW unionka má kapacitu 12 'Mechů a 2 stíhačky + 250 t. Nebylo by možná od věci vyhodit pár 'Mechů a předělat to na tanky, které na rozdíl od kráčedel máme?).

Jinako souhlas že zrovna Liao asi loď ze spárů nepustí ;)
1.7.2011 12:06 - Fibriso
Lrm 175 000 + 15 175 (nevímco, asi ten acutator) + pancíř 15 000 pancíř + ruka 15 000 = 220 000

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.059977054595947 secREMOTE_IP: 3.81.79.135