Tipy a triky

sirien
27.9.2015 20:50
Autorská citace #61
27.3.2017 14:33 - Jerson
Yorku, nemám čas ani hrát, myslíš že si najdu čas, abych sledoval hru někoho jiného (což je obvykle i tak dost nudná záležitost)?

LokiB píše:
Jerson: k čemu ti jsou desítky hesel, piny, karty, ověřená identity, šifrování, zálohování a podobně ... když to všechno americká, ruská či čínská vláda překoná, kdykoli bude chtít? Jako že si pro svůj klid vytváříš pocit bezpečí.

Tohle ale není předmětem debaty. Tím srovnáním jsem chtěl ukázat, že i když většina lidí nerozumí ele¨ktronickému zabezpečení, tak ho všichni můžou používat. Samozřejmě to není ideální příměr, protože útoky na elektronické účty se dají dělat strojově a masově, což u magie v SR nejde.

LokiB píše:
svůj setting vnímají tak, že jim to prostě problém nedělá.

A nebo problémové části ignorují, třeba tím, že jejich skupina nikdy nenaráží na policisty popsané v pravidlech, ale jen na korporátní specialisty. Že se u nich neuplatní postavy jako Soukromý detektiv a Indiánský válečník z pravidel 2e, protože by vedle ostatních byly při daném nastavení hry (třeba množstvím a nebezpečností bojů) příliš neschopné.
To je v pořádku. Já mluvil o tom, že jsme nenašli nastavení pro magii, aby nezastiňovala ostatní schopnosti. Proti jiným mágům jsme se bránili jen tak, že všichni vlezli do auta s jednosměrnými skly, ve kterém jsme byli proti kouzlům krytí. Ale když se v jiné skupině náš skupinový mág rozhodl ovládnout mě a donutit k ... už nevím čemu, tak jsem tomu neměl šanci odolat.
Autorská citace #62
27.3.2017 17:07 - sirien
Hele lidi fakt vážně... diskusi o Shadowrunu prosím od Shadowrunu:

http://www.d20.cz/diskuze/kultura-diskuze/51211.i13.html#i13
Autorská citace #63
6.9.2017 23:08 - sirien
V místních knihovnách jsem vyhrabal Quentinův článek Boj: Jak na to? který při psaní tohodle dílu nějak unikl mé pozornosti. Doplnil sem ho do odkazů.
Autorská citace #64
4.5.2020 23:09 - sirien
Hello future me + Shadiversity: On Writing: How to Master Fight Scenes!

1 - boj je scéna, měl by mít adekvátní strukturu (začátek, eskalaci, závěr...)
2 - mělo by o něco jít, nějaké cíle v nichž lze uspět či selhat stranou zabíjení se (viz Scénáristika 3 - boj a procedurální scény)
3 - boj by se měl vázat k řešení nějakého problému (viz Scénáristika 3 - boj a dramatické scény)
4 - ideální je vázat boj úzce k zájmům postav a nějak je v něm i vykreslovat
5 - cosi o magii v boji, pro RPG irelevantní
6 - opět cosi o magii a boji co pro RPG nemá moc hodnotu
7 - realistické boje sestávají z krátkých prudkých výměn (hodí se pro popisy atp.)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066601037979126 secREMOTE_IP: 52.90.40.84