OBI rulez :) kdyz to muj GM zacne prehanet s drsnenim, tak postava vyrazi na nakup a pak se zacnou dit veci. Objede par srotaku, OBI, vietnamskou trznici a obchodak, nabere strasnou spoustu vetese, naradi a vybaveni a GM se zacne chytat za hlavu, protoze sice vi a vidi co postava dela, ale nevi proc, nicmene tusi podlou zradu. Tusi spravne :)
Jeste uvod do sveta - SR2-3, postavy priblizne zacinajici, opozice vetsinou spis ve stylu Wu-Shu - protivnik ma VZDYCKY dost pohunku, zdroju, nejlepsi technologie, co si jen vzpomene ... v mnozstvi v jakem si vzpomene ... ale souboje se resi dle pravidel SR ...
Takze muj zacinajici mag a jeho pritel decker se dokazou prosneakovat do tovarny, kam ma nabehnout protivnik (chce tam ukrast neco, co nas taky zajima), ktereho nutno zastavit a vybrane jedince (ty nejdrsnejsi) zajmout. Kryti mame jako "revizni technici" - cili prakticky zadne zbrane neprichazi v uvahu (stejne nemame a neumime s nima). Venku nedaleko ceka bojovy zbytek tymu jako zaloha a podpora. Noc, mistni hlidka (asi 50 maniku) cumi na televizi, kam decker streamuje motivacni akcni filmy (na rozdil od bezneho nudneho programu - chceme je mit akcni). Ja pokracuju v provadeni "revize" = zapastovani vsech pristupovych chodeb ve stylu "sam doma" a mnozstvi prekonavajicim 13-lete Drakobijce. Kratce po pulnoci to vypukne - Utocne komando (BTW: experimentalni modely Aresu, vcetne vybaveni, namunchkinovani elektronikou a biowarem kam az pravidla umoznuji, pripadne i dal) vyrazi branu, vyskakuje a vykopava dvere objektu. Hlidaci se zacinaji hybat ... Komando vlitne dovnitr (4x vic akci za kolo, nez normalove), kouzelnice jednim Stunbolem (protoze ma mensi odliv - pro ni vlastne zadny) uspi 25 obrancu, kteri padaji k zemi (na ktere nastaci Stunball, ty dorazi uspavaci plyn...), komando se deli na tri casti, kazda razi do jedne chodby. Nekdo strili davky utocnou puskou (wow, komando je opancerovane tak, ze si nemusi ani hazet na obranu). Ja z ukrytu kouzlim (wow, komando je magicky chraneno, musel bych prehodit na sestistence 13, aby se tim museli zacit vubec zabyvat) a pak vypukne peklo na zemi. (GM:Plan komanda = vlitnem tam woe, co se hne postrilime, v poklusu probehneme ty budovy, sejdem se nahore, otocime artefakt, probehnem zpatky poklusem, co se hne opet postrilime, padame pryc - za 15-20 sec to davame v pohode, neni to poprvy ...){Hrac: ma na to jiny nazor a artefakt uz je tou dobou stejne davno v bezpeci a na ceste pryc ...}
Realita: v chodbach exploduji dymovnice (WTF, mame infra v prilbach, np), a cinska pyrotechnika (WTF, mame jeste ultrazvuk a radar), male naloze za stropnimi a bocnimi panely exploduji, plechove desky vsude prez cestu (WTF, to nezastavi ani malorazku, my mame kulomety), kvuli vsudypritomnemu dymu (a nahackovanemu systemu) spousti protipozarni ochrana (WTF, nejaky dest nas nerozhazi) {to sice ne, ale stejne uz neni na krok videt} (WTF, to probehnem, ne?) {trochu to komplikuji draty natazene ve vysi kolen, pripadne padaji ze stropu, ktere jsou pod proudem} (proste preskocime) {a doslapnete na rozhazene skobic=jezky=spanelske jezdce (loot z minule vypravy)} (WTF stejne mame okovane podrazky) {Coz je vzhledem k namydlene podlaze, kterou sprchuje pozarni system, jsou na ni louze vyjeteho oleje a kulicky z lozisek nepochybne VELKA vyhoda} (F*CK) postup se ze sprintu zmenil na opatrnou chuzi provazenou vyrazenim klimbajicich panelu ze zavesu (WTF, na to si ani hazet nemuseji) {To sice ne, ale porad to jsou akce, ktere na to musi utratit} Kouzelnice to smahne Powerbalem, co i z obrnenych lidi nadela fasirku {fajn, akorat, ze tyhle kramy nejsou zive, takze neodolavaji telem (cilove cislo 3), ale object Rezistenci (prehazuj 8 az 10, plus samozrejme vsechny postihy za viditelnost a tak) - vetsina objektu dostava castecne zraneni, tedy z nich vypadavaji ruzne velke kusy a soucastky {A ja do toho sesilam Poltergaista, co to vsechno udrzi ve vzduchu} ... takze postup velmi pomaly a opatrny {a davejte si bacha na ty masky co mate, protoze ten uspavaci plyn, co jste sem nahazeli tu furt jeste je a vzduch je plny ostrych ulomku}
Po neskutecne dlouhych 30 sec, kdy komando slavne dobylo asi prvni 1/10 chodby dorazi konecne posily - hlavne rigger s protitankovym kanonem a zradce v radach komanda KONECNE zacina zrazovat a pousti se do vlastnich zezadu .... pak uz to jde rychle
Ovsem to, ze zacinajici postava s vybavenim z OBI uspesne zdrzi superkomando a zruinuje mu vsechny plany, to GM docela dostalo a mozna mu i nabouralo dejovou linii :)