Pravidla

Karel
19.1.2009 17:55
d20 pro začatečníky
Ahoj.Mužete mi se mnekde dát link na český pravidla d20 a trochu popsat jak ten system funguje?Jestli je tu podobna diskuze tak se omlouval ale nenašel jsem jí
P.S:hraju GURPS a AD&D takže nejsem uplný začátečník
Autorská citace #1
19.1.2009 18:27 - Colombo
otázka je, proč chceš přejít na d20, jestli přecházení na d20 má tedy smysl a nehledáš spíše něco jiného
Autorská citace #2
19.1.2009 19:20 - andtom
Colombo: A jak má Karel vědět, že hledá něco jiného, když se teprve ptá na stručnou charakteristiku d20? Přoč ho tak odpálkovat ...

Karle, vlastně jsi uhodil hřebíček po hlavičce. Na této stránce se nachází kde co, ale to, na co se ptáš, tady snad ani není (stručná jasná charakteristika d20) nebo je to někde beznadějně utopeno. Úplně vpravo nahoře alespoň klikni na "SRD pravidla", na wikipedii je v češtině částečný překlad pravidel D&D, což je nejznámější použití d20.
Autorská citace #3
19.1.2009 19:27 - Colombo
andtom: ja se ho snažil odpálkovat? Já vůbec nemám ponětí o d20, v životě jsem ho nehrál(tedy, já toho hrál opravdu málo). Jen mi GURPS a AD&D připadalo jako nebe a peklo, jako oheň a voda, tak jsem se snažil zjistit více, než mu začnu radit, co je pro něj nejlepší. Pche, odpálkoval...
Autorská citace #4
19.1.2009 20:05 - Alnag
Karel: TO je myslím legitimní otázka. Asi bude trochu těžké se shodnout, tak já zkusím nastínit pár věcí, které připadají důležité mně a event. se můžou přidat další lidé.

  • D20 systém je vlastně takové zastřešení pro celou řadu různých her, které se žánrově táhnou od hororu, přes fantasy, po science-fiction nebo špionáž. Každá ta hra je trochu jiná, ale mají stejnou kostru, takže když znáš jednu tu hru, tak ti nedělá velké potíže se rychle adaptovat na jinou. Také to znamená, že si můžeš půjčovat a čerpat z potenciálně obrovské (žel taky různě kvalitní) studnice materiálů, která nemá obdoby.