Ještě mě napadá D, i když je to trochu kombinace všech:
Téměř plná kontrola nad postavou. Proměna ve vlka může a nemusí být úplně at-will, může vyžadovat nějaké další podmínky, ale taky se běžně nestane, že by se postava proměnila v nevhodný okamžik a kazilo by to dobrodružství. Občas postava zmíní, že když je na nějakém krvavém místě, že se musí jít vydýchat, protože na ni jdou vlčí chutě, ale to je jen charakterizační hláška. Stejně tak citlivost na stříbro většinou nijak nevadí.
ALE - nad postavou stále visí damoklův meč, že se proměnit může. A občas s tím bude dobrodružství počítat.
Jako příklady mě napadá Vincent Meis ze Zaklínače 1 (hry), nebo Angua z noční Hlídky Ankh-Morporku. Mají svoje tajemství, časem se to o nich ví, ale vypadá to, že mají situaci pod kontrolou a občas je quest nebo knížka, kde se fakt, že jsou vlkodlaci, řeší víc.
Třeba ta Angua to zvládala, dokud proti Hlídce nestál týpek, který si o nich zjistil první-poslední. Pak si vůči ní začal vytvářet výhody právě proto, že věděl, že je vlkodlačka a co na ni platí. Ale to už je samo o sobě podezřelé, takže… jsme v novém příběhu.
Lykantropie by se tak stala trochu osobní linkou té postavy. Holt někdo je psanec před zákonem, někdo plní svatý úkol, někdo je vlkodlak… každý má své problémy.
Pravidlově bych ale asi také vycházel z druidské schopnosti proměny.