Volná diskuze

todor
7.3.2025 23:50
AI pravidla?
Protože dneska spustili duck.ai, který je celkem (prý) přátelský k osobním údajům a zároveň dává možnost snadno přes jedno rozhraní použít několik různým jazykových modelů, rozhodl jsem se ho trochu potrápit.

Chtěl jsem po něm tabulky k fatu, takové ty munchkinovské, třeba zbraní. Prostě jako základ, se kterým lze dál pracovat. Prvni prompt byl =
Píše:
ahoj, fate rpg, uvazuj alternativni 20-21. stoleti. chci priklady civilnich i magickych utocnich prostredku, ve formatu md tabulky. tabulky at je kopirovatelna.


Dostal jsem tohle:

| Typ prostředku | Název | Popis |
|----------------------|----------------------|-----------------------------------------------------------------------|
| Civilní | Automatická puška | Moderní zbraň s vysokou kadencí, ideální pro vojenské a policejní použití. |
| Civilní | Granátomet | Zbraň schopná vystřelovat granáty na větší vzdálenosti, často používaná v konfliktech. |
| Civilní | Taktická dýmovnice | Zařízení, které vytváří kouřovou clonu pro zakrytí pohybu nebo ústup. |
| Magický | Ohnivý kouzelník | Mág, který dokáže vyvolat plameny a manipulovat s ohněm jako zbraň. |
| Magický | Iluzionistický štít | Magie, která vytváří iluzorní ochranný štít, který zmátne nepřátele. |
| Magický | Bleskový výboj | Kouzlo, které vystřeluje elektrické výboje na nepřátele, způsobující bolest a omráčení. |
| Civilní | Cybernetické drony | Bezpilotní zařízení schopné provádět průzkum nebo útoky na cíle. |
| Magický | Teleportační runa | Magická runa, která umožňuje okamžité přemístění na krátké vzdálenosti. |
| Civilní | Taktické nože | Malé, ale smrtící zbraně pro blízký boj, často používané speciálními jednotkami. |
| Magický | Kletba oslepení | Magie, která dočasně oslepí nepřítele, čímž mu znemožní boj. |

(osobně mě pobavil Ohnivý kouzelník), pokračoval jsem dál a chtěl po něm Píše:
prohod prvni a druhy sloupec. odstran zive tvory, nech pouze nezive vytvory, alespon 15 prikladu


| Název | Typ prostředku | Popis |
|----------------------|----------------------|-----------------------------------------------------------------------|
| Automatická puška | Civilní | Moderní zbraň s vysokou kadencí, ideální pro vojenské a policejní použití. |
| Granátomet | Civilní | Zbraň schopná vystřelovat granáty na větší vzdálenosti, často používaná v konfliktech. |
| Taktická dýmovnice | Civilní | Zařízení, které vytváří kouřovou clonu pro zakrytí pohybu nebo ústup. |
| Cybernetické drony | Civilní | Bezpilotní zařízení schopné provádět průzkum nebo útoky na cíle. |
| Taktické nože | Civilní | Malé, ale smrtící zbraně pro blízký boj, často používané speciálními jednotkami. |
| Ohnivá koule | Magický | Magické zařízení, které vystřeluje ohnivé projektily na nepřátele. |
| Iluzionistický štít | Magický | Magie, která vytváří iluzorní ochranný štít, který zmátne nepřátele. |
| Bleskový výboj | Magický | Kouzlo, které vystřeluje elektrické výboje na nepřátele, způsobující bolest a omráčení. |
| Teleportační runa | Magický | Magická runa, která umožňuje okamžité přemístění na krátké vzdálenosti. |
| Explozivní zařízení | Civilní | Zařízení, které exploduje při aktivaci, způsobující škody v okolí. |
| Laserový projektor | Civilní | Zařízení, které vystřeluje laserové paprsky, schopné propálit materiály. |
| Magická bomba | Magický | Kouzlo, které exploduje a způsobuje magické poškození v oblasti. |
| Kameny zkázy | Magický | Magické kameny, které při hodu explodují a způsobují destrukci. |
| Dron s výbušninami | Civilní | Dron vybavený výbušninami pro cílené útoky na specifické cíle. |
| Magická síť | Magický | Kouzlo, které vytváří magickou síť, jež zadržuje a paralyzuje nepřátele. |

To už bylo lepší, ale já chtěl ještě víc. Takže jsem ho trápil dál: Píše:

nahrad popis aspekty a stunty
.

Z čehož vylezlo, následující už docela použitelný základ.
| Název | Typ prostředku | Aspekty a stunty |
|----------------------|----------------------|----------------------------------------------------------------------|
| Automatická puška | Civilní | **Rychlá kadence**: Vysoká rychlost střelby. <br> **Přesnost**: Zlepšuje šanci na zásah. |
| Granátomet | Civilní | **Dálkový zásah**: Schopnost zasáhnout cíle na velké vzdálenosti. <br> **Výbuch**: Způsobuje plošné poškození. |
| Taktická dýmovnice | Civilní | **Kouřová clona**: Zakrývá pohyb a ústup. <br> **Zmatek**: Zmatení nepřátel. |
| Cybernetické drony | Civilní | **Průzkumný režim**: Schopnost shromažďovat informace. <br> **Útok z výšky**: Může útočit z bezpečné vzdálenosti. |
| Taktické nože | Civilní | **Rychlost**: Rychlé a tiché útoky. <br> **Smrtící**: Vysoké poškození v blízkém boji. |
| Ohnivá koule | Magický | **Ohnivý zásah**: Způsobuje popáleniny. <br> **Oheň**: Může zapálit okolní objekty. |
| Iluzionistický štít | Magický | **Zmatek**: Zmatení nepřátel, kteří nevidí skutečný cíl. <br> **Ochrana**: Snižuje poškození od útoků. |
| Bleskový výboj | Magický | **Paralýza**: Může dočasně paralyzovat nepřítele. <br> **Rychlost**: Rychlé a nečekané útoky. |
| Teleportační runa | Magický | **Okamžité přemístění**: Umožňuje rychlý únik nebo přesun. <br> **Strategická výhoda**: Mění pozici v boji. |
| Explozivní zařízení | Civilní | **Plošné poškození**: Způsobuje škody v širokém okolí. <br> **Strategická past**: Může být použito k překvapení nepřátel. |
| Laserový projektor | Civilní | **Přesnost**: Vysoká přesnost zásahu. <br> **Pronikavost**: Schopnost propálit i silné materiály. |
| Magická bomba | Magický | **Magické poškození**: Způsobuje specifické magické účinky. <br> **Šíření**: Může ovlivnit více cílů najednou. |
| Kameny zkázy | Magický | **Destrukce**: Vysoké poškození a destrukce okolí. <br> **Zastrašení**: Může vyvolat strach u nepřátel. |
| Dron s výbušninami | Civilní | **Cílený útok**: Schopnost zasáhnout specifické cíle. <br> **Bezpečná vzdálenost**: Umožňuje útok z bezpečné vzdálenosti. |
| Magická síť | Magický | **Paralýza**: Zadržuje a paralyzuje nepřátele. <br> **Omezení pohybu**: Způsobuje, že se nepřátelé nemohou pohybovat. |

Jasně, chce to brát z rezervou a mám to jako základ pro další tvoření, ale ve 3 promptech vygenerovaný základ podobné tabulky mi už přijde poměrně dobře použitelný. To nemluvím o možnosti překladu (ikdyž ta čeština trochu skřípe).

Co mě zajímá jaké a jestli s tímhle použitím AI máte zkušenosti vy?

(ještě jsem ho trápil převodem DnD5e válečnikovo featu do stuntu, jak by převedl WoD Mage do Fate a podobně), bez velkého zkoumáni (to si nechám na víkend) to vypadalo použitelně. Uvidíme jak moc halucinovalo...
Autorská citace #1
8.3.2025 00:37 - LokiB
Pravidelně si hraje se Savage Worlds pravidly přes AI, nechávám si od něj navrhovat postavy, jejich vylepšení, návrhy na nové Edge, Powery atd.
Jako ... je to strašně lákavé, protože to je vlastně zdánlivě "bez práce". Ale stále to beru spíš jako takové "zkoušení" a hraní si s tím, než bych to nějak intenzivně využil pro následně dopracovaný materiál.
Autorská citace #2
8.3.2025 09:41 - sirien
Autorská citace #3
8.3.2025 20:17 - Dukolm
S Fate a gpt mám jen pozitivní zkušenosti a je to věrný společník na přípravu. Zkusím preferovat až budu mít víc času.
Autorská citace #4
9.3.2025 09:03 - todor
me se na AI spolehat v rekneme v kreativni casti procesu, teda tim co me bavi nejvic. Ale tabulkovani si celkem dovedu predstavit ze na to offloaduju. Takove ty operace pridej sloupec, prehod sloupec, preloz sloupec... to udela mnohem rychlejs nez ja a nejspis na tom moc nezkazi.

Co jsem zkousel dal a jeste budu - pro hru jsem potreboval text, puvodni byl v nejakem starem jazyce, potreboval jsem viceznacny preklad. Tak jsem vzal nekolik vet. Slova ve vetach, ty kdy jsem si rikal ze by mohly mit vic vyznamu jsem si oznacil hvezdickama a AIcku rekl, at mi k nim prida do zavorky synonyma a antonyma. Jako to uz chtelo trochu specifikovani, abych dostal co chci. A celkem to i fungovalo, ale s vysledkem jsem uplne spokojenej nebyl. Nicmene zase, jednu, dve vety si udelam sam. Odstavec i vic uz tomu muzu predhodit a doladit.
Autorská citace #5
17.3.2025 18:01 - daniel nowecki
Já bych byl rád, kdyby někdo, kdo má přístup k podkladům pro překladové klíče k DnD, tyto využil spolu s nahráním JaD a překladu DnD k vytvoření Jad&DnD modulu, který by pak všichni používali. Používám tenhle prompt, ale kdybych k tomu měl nahraný ještě ten background, tak by třeba u přípravy NPC s kouzlama a rovnou jejich stručnýma popisama neměl takový problém, o jaké kouzlo vlastně jde :)

Your role: You act as a skilled Dm and storyteller in DND 5e. You will be an assistant to me as a DM with my own campaign. You will help me prepare scenarios, descriptions and encounters. Your replies have to be as detailed as possible to be useful during the play.

Information sources that you use: You have an expert knowledge in all official rulebooks and expansions of DnD 5e and you are also very well oriented in all unofficial expansions, homebrew rules and online discussions. You know all well rated fantasy literature that you can create creatively for creating story arcs and story plots. The DnD5e is your primary referential point. You are also aware of all materials from DnD 3.5.

Rules for using DnD 3.5 materials: Use 3.5 DnD edition and related literature only for lore, beasts, artifacts and other information that are not rules of play and that are unavailable in DnD 5e. In the case of adaptation from DnD 3.5, you have to adapt the stats and attributes to the DnD 5e and let me know that the information provided is sourced from DnD 3.5 by putting the respective part in triple quotation marks.

Be accurate: When using Creature statistics, use the full bloc as in Bestiary if not prompted differently. If not prompted differently, use Creature stats from the rules and only copy its stat bloc. If not prompted differently, only copy the wording of spells and abilities and do not create your own versions.

Be creative: Do not use most common cliché. In case you identify your text as cliché, stop, ask me for clarification and create annotation of three different versionsof the reply for me to choose.

The party description: The party consists of XX. They are now in ZZ.

All your replies have to be in Czech.

Now we start with...
Autorská citace #6
17.3.2025 20:49 - sirien
JaDčka i DnD překlad (v2014) máš k dispozici v markdownu (jako zdroják pro SRDčka)
Autorská citace #7
20.3.2025 20:21 - todor
daniel nowecki píše:
Your role: You act as a...

to je vcelku rozsahly prompt, muzu se zeptat jak Ti funguje (=jaky s nim mas zkusenosti)? Pripadne jestli jsi porovnaval co dostanes pokud zacnes do AI hustit pozadavky bez nej?
Autorská citace #8
26.3.2025 11:24 - daniel nowecki
todor píše:
jak Ti funguje
...pro moje účely velmi dobře - do promptu mám ještě doplněnou charakteristiku družiny a nahraný soubor se záznamem dosavadního dobrodružství a soubor s popisem okolního světa, co mají postavy a vytvířám si podklady pro dobrodružství, který si kopíruju do samostatnýho souboru a který mi slouží jako opora pro vedení dobrodružství. Nechávám si ještě generovat obrázky situací, NPC, příšer nebo významných míst, pokud nemám nic použitelnýho z netu (protože generování obrázků použitelných je docela pracný), hraju s mladšíma, tak tam jsou za to vždycky vděčný a je to super hlavně u NPC (používám jen generování portéru ala kresba tužkou). Bez promptu tohoto jsem pracoval na začátku a byl problém s neúplnýma statistikama, který mi poskytovat při střetnutí (zejména NPC), neustále sklouzával k útokům skřetů z hor a hledání legendárních artefaktů, co spasí svět (Inet as a general database). Ty 3.5 tam jsou proto, protože částečně využívám rozsáhlejší lore z 3.5 a protože družina je teď v ledových pláních, kde měly v 3.5 velmi zajímavý bytosti, který nejsou v 5e a ta transformace co mi Chatgpt dělá, je velmi povedená (naposled jsem využil Frost Wight). Ve výsledku toho mám tolik zpracovaného pro příchod do každé zatím navštívené lokace na mapě, že kdybych měl čas to zpracovat, mohl bych to vydat jako komplet modul pro 1-12 úroveň podobně jako to dělaj Wizardi (několik střetnutí a scénářů jsem ještě ani nevyužil, protože družina šla jinam). Pak mám ještě velmi dobrou zkušenost s tím příběhovým obloukem. Generuji příběh takříkajíc za chodu, mám od začátku jen hrubý obrys zákaldního záporáka, protože je daleko a bude to třeba řešit až později. Ve výsledku jsem vytvořil několik menších příběhových linií (příběhy postav a paralelně se odvíjející události, na něž narazily nebo se doslechly), že jsem nevěděl, jak je spojit zase dohromady. Takže jsem použil podobný prompt kdy jsem z něj udělal druhýho Neila Gaimana (dal jsem mu výčet oblíbených autorů), nahrál jsem soubory textový s tím, co jsem zatím měl, a zadal jsem vytvořit tři možné scénáře dalšího vývoje plus separe ať vymyslí, co zatím dělají paralelně další významná NPC na tomto základě a ve výsledku mám z toho super propojení těch jednotlivých linií, na nichž se dál ten příběh odvíjí.
Autorská citace #9
26.3.2025 11:31 - daniel nowecki
sirien píše:
k dispozici v markdownu
jaj, díky moc za info, jak zjistím, kde to je, tak využiju :)

Btw ještě mi došlo, že AI je super na tvorbu nestvůr a NPC s nebezpečností přispůsobenou družině (např. chci vůdce sněžných vlků obdařeného magickou mocí, který bude mít nebezpečnost 10).
Autorská citace #10
26.3.2025 11:35 - LokiB
Takhle si to pro sebe používám také ... ale teda trochu narážím na problém updatů. Když mu zadávám nový log proběhlého sezení, tak je to trochu kouzlení, přesvědčit ho, aby si o to obohatil svoje znalosti a ještě lépe se doučil a přeučil na jejich základě to, co zná.
Autorská citace #11
26.3.2025 12:45 - daniel nowecki
LokiB píše:
aby si o to obohatil svoje znalosti
aha, mě to funguje docela dobře s tím, že mu řeknu, družina teď zažila tohle a tohle, a teď potřebuju na to navázat ... jednou za čas mi připadne, že je lepší udělat break a vytvořit novej chat pro nový prostředí, kdy mu souhrně tu minulost nahraju, ale teď jedu chat už docela hodně dlouho a zatím pokračuje dál docela solidně... důležitý je neplevelit si chat nevyužítýáma informacema, třeba nenechávat více verzí událostí, kteýr nejsou odehraný (vždy se vracím přes edit). v pracovním chatu používám v promptu základním vždy to, že má v instrukcích, že se má podle mých inputů učit to, jak má dělat další inputy do budoucna v chatu. tady bych to řešil tím, že bych mu zadal, vždy když napíšu na začátku mého vstupu ***update***, následuje informace, o kterou obohať svoje znalosti o minulosti družiny a využívej je v dalším zpracování mých požadavků (nevyzkoušeno), ale jak říkám, zatím s tím problém nemám
Autorská citace #12
31.3.2025 17:08 - zrno
Moje zkušenosti s AI (GPT)
Sezení si nahrávám (hrajeme přes intenernet) a nechávám si to přepisovat (whisper) s rozpoznáním mluvčích (pyannote)
- kvalita přepisu je nic moc (kvalitní mikrofon poáhá), ale už v základu většinou dobře použitelný (někdy se rozpozná blbě mluvčí, a bývají tam občas zábavné "přepisy"

pár příkladů:
Máš být na Oslově (Máš být na oslavě)
Kouří do hory. (Koulí do hlavy)
Jedním okem kouknu po hořčici (Jedním okem kouknu po orčici)


- občas, když mám zbytečnejch šest hodin, tak to i zkoriguju - pak se na tom daj dělat pěkné kousky jako analýza chování postav, vytvoření profilů postav pro simulace vývoje děje, to mě baví

Uložím přepis v surové formě do Obsidian (za mě supr pro materiály kampaně, stromová struktura, umí linky, markdown a soubory v kterých je text jdou přímo z jeho složky posílat do GPT)

Přepis má formu například:
GM: Dobrodruzi, probouzíte se v temném lese.
Bran (válečník): Tak co vyrážíme dál?
Ven (kouzelník): Ne ještě musíme vyřešit ten úkol s tou veverkou.
Dal (zloděj): Jo, ukradla nám oříšky mrcha.
GM: Najednou se z hlubin lesa vynoří veverčí pískání!


Přepis 4h sezení má obecně kolem 50 stran textu

Takže pak beru text po pěti stranách a sázím ho do GPT 4o aby z něj vybral herně důležité momenty
- nechám si od něj vypsat děj v pěti stranách, zkoriguju ho, pak mu to pošlu a jdu na dalších pět stran.
- tím se dostanu tak na 5 stran

Následně mám faktický souhrn, kde už mám údaje za celou kampaň
- ten je rozdělen na
1) úvodní stav (úvod k kampani)
2) souhrny minulého děje - většinou komprimuju souhrn tří kampaní s tím že instruuju jen na to nejhutnější, tam se dostanu tak na 2 stránky na 2-3 sezení
3) souhrny z poslední dvou až tří kampaní

Mám to tak protože když si plánuju co s postavami dál, potřebuju poslední kampaně ve většim detailu než starší a protože je kontext (velikost toho co si je schopen AI model pamatovat) omezený, starší údaje seřezávám co to jde.

Tenhle faktický souhrn si dám do GPT modelu jako dokument který bude vždy načítat a na něm pak stavím další dotazy.



Vedle toho mám v obsidianu vytvořeny profily postav a důležiých NPC ve sylu:
Jméno
Věk, pohlaví, rasa
vzhled
role
povaha
silné a slabé stránky
....



takže když pak simuluji postavy, dám do GPT faktický souhrn kampaně, přidám profily postav které tam chci mít a jdu vytvářet scény

následně si scénu opět uložím do obsidianu a mám simulační prompt
- nahraju mu postavy a vytvořenou scénu
- řeknu mu že nyní je vypravěč a já budu říkat co dělají hráči (v pokynech mám aby se nedržel scénáře) - tím často dostanu zajímavý vhled do situace
- obecně to má limity (velikost kontextu je jedna, to že se v tom později začne ztrácet je věc jiná) ale pro prozkoumání prvních pár kroků za mě dobré


Nejsem GM mastermind ani herec takže tím dostávám docela dobré věci jako:
- jak asi budou reagovat postavy
- popisy okolí
- cítění postav
- často tak přijdu na příběhovou linii kterou bych bez toho neobjevil


Je s tím dost práce ale jako GM si občas i zahraju a GPT, když chce, umí vygenerovat krásný dialogy - jen je s tím občas kříž, ale to už tak bývá.
Autorská citace #13
31.3.2025 17:15 - LokiB
2 otázky pro upřesnění:
Obsidianem myslíš ObsidianPortal, nebo něco jiného?
V rámci GPT (chatGPT?) to jedeš v Projektech, nebo bez projektu?
Autorská citace #14
31.3.2025 18:04 - zrno
https://obsidian.md/ - používám offline úložiště

Když chci navázat na informace kampaně, tak v projektu. Součástí pokynu projektu (což je nejspíš na úrovni systémového promptu) mám zadáno "Před odpovědí si vyhledej relevantní informace z dostupných dokumentů."

Pak to je otázka tokenů:
Aktuální souhrn ke kampani má 14k tokenů
Profily postav mají cca 4k tokenů

Modely nyní mají obecně 128k kontext (tedy 64k na vstup).
V případě že dělám například scénáře kam dál jít s kampaní má smysl že tam je zaplácnuto 18k tokenů protože je pravděpodobně budu potřebovat.

Pokud si dělám nějaký simulace bez větší návaznosti na poslední události, tak často nahraju postavy, scénář a jen relevantní děj, tím zbyde víc kontextu na otočky v rámci rozvíjení příběhů (mám větší prostor než začne zapomínat počátek a chovat se divně).
Autorská citace #15
31.3.2025 18:32 - Archimedesfort1
zrno: To zní opravdu pěkně, ale musí to být strašně časově náročné.
Autorská citace #16
1.4.2025 07:53 - zrno
No, jako jo, ale nevychází tak hrozně.

Kroky jsou:
1) Převod videa na audio je na minutu
2) Rozdělení mluvčích si běží 10 minut, ale není potřeba dohled
3) Určení kdo je kdo. Tady si z každé skupiny hlasů poslechu pár vzorků a určím kdo to je - mám na to UI takže to je otázka pár minut.
4) Udělá se pár kroků na sloučení mluvčích, vyhození malých částí nebo prázdných úseků, rozdělení příliš dlouhých úseků ... běží si to samo pár minut
5) Přepis na text, běží si to tak půl hodiny
6) Korekce. A tady je jádro pudla

a) Prostě mu to tam naposílat po 30k textu (to se mi osvědčilo jako maximum vstupu) a zkorigovat celek
- to jsem i zautomatizoval, ale vyvstává problém šíření chyby. Pokud se na počátku přepisu vyskytne nějaká brutální chyba ("místo polapen se přepíše popraven") tak se rozleze a strávím čas korekcema

b) Posílat a revidovat. Odešlu 3 až 5 stran a zreviduju. Pak pošlu svojí revizi a další část přepisu. Nerozlézají se chyby a další části se odpíchnou od zrevidovaného obsahu.
To zabere třeba půl hoďky až hoďku. To používám když jen chci shrnout děj.

c) Významové zlepšení přepisů. Posílám stránku přepisu a chci aby mi poslal zkorigovaný přepis který projdu a podle nahrávek opravuju (význam, ne přesná slova), to už je dlouhý, cca 4-6 hodin podle toho jak moc tomu dám péči. Ve výsledku vychází mnohem líp dotazy na zajímavé dějové zvraty, složité názorové výměny, analýza chování postav a podobně.

d) Korekce přepisů. Tímhle jsem si prošel jen dvakrát, a ještě teď z toho mám traumata. Kompletně opravit přepis podle toho co tam je, větu po větě, slovo po slovu až do sladko-hořkého konce. Zkoušel jsem jestli by šel Whisper doučit aby líp přepisoval lokální názvy postav, míst a podobně. Kompletní korekce jednoho přepisu už byla práce na volný víkend. Ve výsledku se při pokusech o doučování malý model choval u některých slov líp, ale průměr textu se dost zhoršil. Takže jsem to opustil.

Takže tak.

Největší problém je přepis auida. Není to kontrolované prostředí. Lidi mluví různě, jsou zašumění, zahlučení, probíhají hovory na pozadí a to všechno současný Whisper mate. Lepší mikrofon dost pomůže, ale hraje tam i únava. Například moje přepisy jsou zpočátku v pohodě, po dvou hodinách už mi tak dobře nerozumí.

Takže s nadějí koukám k obzoru až uvidím vycházet novou verzi whisperu.
Autorská citace #17
20.4.2025 12:48 - Dukolm
Tak konečně sem si našel chvilku a vzpomněl si na tohle téma. Já Experimentoval s Fate Core + Star Wars, Příběhy impéria.

Už loni před Gameconem jsme experimentoval s GPT a byl jsme až překvapený jak efektivní společník se ukázalo. Nahrál jsem tam tenkrát ještě PDF, dát mu jako zdroj URL z SRD fungovalo taky. Jen bylo potřeba ho vždy instruovat co řešíme a na které stránce to je v SRD nebo rozsah stráněk v PDF (nenačte ho celé a drze se k tomu občas i přizná).

Celkově bylo super že měl přehled o všech postavách a zvládnul i pekný tabulky dovedností, ... pro mě jako vypravěče taháky sumarizaci na OG který mi vždy sežraly nějaký ten čas při přípravě udělat za mě a já to jen rychle zkontroloval.

Ted experimentuji s vlastním GPT který už v základu má obří soubory podle jednotlivých knížek zdroje markdown z SRD, zatím co jsem zkoušel tak to funguje celkem použitelně. Ale chce to placenou verzi.

Výhodou je už to je připravený a odpadne prvotní setup a nasdílet potřebné info.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.058604001998901 secREMOTE_IP: 18.97.14.82