Snažil jsem se upravit si Lovce netvorů do kterého jsem se zamiloval. Směřoval jsem ho do archetypu, který obdivuji. Mojí snahou tedy bylo, aby jednak vykazoval znaky hrdinů které jsem si oblíbyl v lore WoW, tedy Illidana Stormrage, Terrorblada a Antimága. Možná trochu i ďábly z Heroes. Mým záměrem bylo vytvořit u lovce netvorů ekvivalent toho, co je Berserkr u Barbara. Oproti Barbarovi by měl být mobilnější a jeho útoky by měli být spíše ve znamení vyší četnosti, než mocných ran. Dále by měl vykazovat menší houževnatost než barbar nebo jeho blízký příbuzný z řádu Bestie. Zato jsem se snažil o to, aby působil vice sofistikovaně vůči magii a aby působil ještě o něco více nebezpečně pro sebe a své okolí. Mělo by se jednat o hrdinu dle vzoru skleněné dělo.
Přiznávám, že jsem v rámci tvorby vykuchal mnohé texty JaD, nemám totiž s tvorbou příliš zkušeností a přišlo mi to podstatně jednoduší než vymýšlet vlastní mechaniky.
Je mi naprosto jasné, že v návalu nadšení jsem se nechal unést a bude mít prvky OP. Doufám proto, že mi pomůžete tyto nedostatky doladit, aby se tato podtřída stala hratelnou. Přiznávám, že neumím vypočítat co je jak silné, prostě jsem k sobě skládal schopnosti v tom duchu, jak jsem si tento subclass představoval. Jelikož JaD hraji poměrně krátce a jsem nezkušený, nedokáži posoudit ani mechaniku hry a dopad jednotlivých prvků. Více než vyjmenovávání toho co je špatně, i když i z toho se poučím, by jsem uvítal návrhy jak věci napravit, aby se stále zachoval duch podoboru.