Neříkám, že je společná improvizace špatná. Jen není moc vypovídající o většině hranejch RPGček.
Kdybych jako úplnej nováček znal RPGčka jen ze Stvořitelny, myslel bych si asi, že jako hráč budu muset vymejšlet prvky herního světa a zápletku - což drtivá většina hráčů RPGček nedělá.
Asi by bylo dobrý v nějakym z příštích dílů nechat třeba Counta, ať podobnou formou ukázky na živo představí tradičnější způsob vedení hry, včetně toho, jak si ji připravuje. Klidně bych nechal třeba 15-30 minut samotnýho Counta připravovat hru (aby bylo vidět, že hráči jeho přípravu dopředu neznaj a nepomáhaj mu s ní) a pak to odehrál se dvěma hráči. Nic velkýho, třeba minidungeon o třech místnostech, kde bude něco schovanýho, nějaká past, možnost s něčím bojovat a možnost s něčím vyjednávat. Nemusí to bejt fantasy, klidně to může bejt opuštěná základna ve scifi nebo tak něco.
edit: Tím, že to srovnáš s tradičním způsobem přípravy a vedení hry, navíc pomůžeš posluchačům pochopit, jak vlastně společná improvizace funguje - třeba kde vzal Count tu zapečetěnou obálku, a že v tý chvíli nevěděl, kdo přesně ji poslal a proč, nebo třeba proč jste od They čekali, že vymyslí nějaký spojení obálky se svojí postavou (a nejspíš jste jí to předem neřekli, takže v tom dost tápala).